niedziela, 9 czerwca 2024

Kwiatki z bawełny

 Witam serdecznie....

Postanowiłam jeszcze raz spróbować swoich sił i zrobić kwiatki z materiału, jakiś czas temu pokazywałam Wam moje pierwsze próby tutaj ale tam nie miałam profesjonalnych narzędzi do ich tworzenia, tym razem zaopatrzona w odpowiedni sprzęt ochoczo zabrałam się do pracy 😀 

Materiał to biała koszula mojego męża 😊którą pocięłam, usztywniłam w Łudze, wiem że inni usztywniają w różnych specyfikach, dla mnie Ługa jest wystarczająca i ładnie pachnie :)

Białą bawełnę delikatnie pokolorowałam tuszem Distress  do tego stempelek z pręcikami i do środka koraliki które kiedyś kupiłam na AliEkspress.
Kolejne zrobiłam z niebieskiej koszuli 😃


To nie jest tak że obdarłam mojego męża z koszul😁
jeszcze mu parę zostało 😀
Porównując moje pierwsze próby kwiatkowe, a obecne, to sama widzę że jest kolosalna różnica 😊 
Mam nadzieję że moje kwiatuszki Wam również przypadły do gustu 💗
Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny💗💗💗
 Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia 💗

11 komentarzy:

  1. Marylko, kwiatki są rewelacyjne,chcialam pytać czy mężowi zostały jakieś koszule.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko super te kwiatki, choć przyznaję bez bicia pierwszy raz widzę takie z bawełny , zawsze widziałam tylko z papieru, Ale fakt trzeba próbować ze wszystkiego !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha z tym mężem to fajne. :D Kwiatuszki są przepiękne, bosko wykonane. Zdjęcia też bardzo mi się podobają, taka łąka kwiatowa z fajnym tłem. Piękności, brawo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kwiaty, fajna kolorowa łąka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie wyszły te kwiatki :) Efekt finalny jest cudowny :) Może kiedyś też spróbuję tego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszły Ci przepięknie! Wycinasz wykrojnikiem ? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wycinam wykrojnikiem 🙂

      Usuń
    2. Dzięki Marylko, jak znajdę chwilkę to spróbuję:)

      Usuń
  7. Świetne zrobiłaś kwiatki i mężowe koszule okazały się bardzo przydatne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kwiatki 🙂😘
    Nigdy nie zgadza bym że są zrobione z koszuli .....

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.