wtorek, 24 sierpnia 2021

Porwałam się z motyką na słońce

 Witam serdecznie....

Powolutku wracam do codzienności, powolutku wracam na blogowe tory, powolutku  wracam do zaglądania do Was ,bo muszę przyznać że ostatnio mało mnie tutaj -:) Jednocześnie przepraszam wszystkich u których nie napisałam komentarza 💗  Postaram się nadrobić  zaległości :) Wracając do tematu posta, "porwałam się z motyką na słońce" tak to jest że jak się ogląda za dużo filmików na YouTube to potem  ma się głowę pełną pomysłów :) tylko nie za bardzo można je zrealizować, a przynajmniej nie w takim stopniu i nie zawsze wychodzi jakby się chciało -:)

Zafascynowałam się kwiatkami z materiału ,które robią Rosjanki ,postanowiłam spróbować swoich sił :)
Najpierw poszukiwanie odpowiedniego materiału, wygrzebałam z szafy kawałek bawełny z której szyłam kiedyś  poduszkę, usztywniłam Ługą, wyprasowałam i do maszynki -:)
Pokolorowałam delikatnie środeczki tuszem i wygniotłam :)
Nadarzyła się okazja zrobienia kartki na ślub i na niej wylądowały moje nowe kwiatki :)

Myślę że nie wyglądają  najgorzej, a kartka bardzo się spodobała -:)
Są to moje pierwsze takie kwiatki ,muszę jeszcze popracować nad nimi troszkę żeby bardziej je udoskonalić, w końcu człowiek uczy się na błędach -:)
Kochani zachęcam Was do spróbowania zrobienia takich kwiatuszków, jeśli macie jeszcze  jakieś pytania, piszcie śmiało- postaram się odpowiedzieć 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie 💗💗💗

16 komentarzy:

  1. Marylko, te kwiaty są po prostu cudne... brak mi słów.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kwiatuszki sa niesamowite, miałam takze się za nie zabrać, ale jakoś tak schodzi i schodzi, jak na razie to foamiran.
    Twoje sa wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kwiatki, szczególnie że pierwszy raz robione! Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakich błędach? Z jaką motyką? Marylko - te kwiaty są cudne! Jestem zdziwiona, że maszynką można wycinać też z materiału. Mam ją już tyle lat i nie wpadłam na to. Karteczka prezentuje się prześlicznie. Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko ja też pomału ogarniam się - w końcu już niedługo nowy rok szkolny :). A kwiaty są prześliczne!!!! Takie delikatne, subtelne, po prostu piękne!!! Wspaniale na kartce prezentują się :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatuszki są przepiękne, delikatne, pastelowe.
    Karteczka śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko pomału się ogarniaj i wracaj. Nie staraj się nadrabiać zaległości, bo to wyprawa z motyką na słońce, byleś była na bieżąco. Kwiatki wyszły Ci cudne , ja to bym poprosiła jeszcze o jakiegoś linka do kursu, a zresztą znajdę se sama :-) A oglądanie filmików, to nas tylko dołuję. Ja już oglądam tylko to co potrzebuję :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Droga, po co pisać, że czegoś się uczysz skoro dla mnie to wygląda doskonale! I na pewno nie zrobię takich przynajmniej w najbliższych latach:) kwiatuszki wyglądają wspaniale jak i cała karteczka. A z komentarzami to wszyscy mamy problem, zbyt mało czasu by wszystkich odwiedzić, ale kiedyś do siebie trafimy, nie ma za co przepraszać😘 pozdrawiam serdecznie i życzę wiecej tak pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kartka cudnie wygląda brawo :)
    kwiatki przecudne

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko kwiatki są cudowne. Pięknie je potuszowałaś, są delikatne i subtelne. Karteczka śliczna. Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, wygladaja niesamowicie, myślałam, że są z papieru czerpanego, Brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty są rewelacyjne, kartka sliczna i co więcej chcieć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze kwiatki za płotki. :)
    Wyszły wspaniale i kartka z nimi jest śliczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kwiaty. Ślicznie je zrobiłaś a kartka z nimi przepiękna. Też mi pomału idzie powrót do blogowania. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiatuszki są doskonałe!! Co tu jeszcze w nich dopracować??:) są naprawdę wspaniałe! Delikatne, pełne uroku i słodyczy:) na kartce wyglądają zjawiskowo - zresztą cała kartka jest szalenie elegancka:)
    Ja też tak mam z filmikami na youtube albo zdjęciami na pinterest- naoglądam się, naładuję głowę inspiracjami, później miotam się, bo nie jestem w stanie nadążyć za pomysłami które mnie zalewają:):)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.