niedziela, 21 stycznia 2018

Powrót do szydełka

Witam bardzo cieplutko...
U mnie zima na całego,śniegu napadało,pięknie drzewa wyglądają,dzieci mają frajdę,a ja siedzę w domu i szydełkuję :)
W końcu udało mi się pokończyć serwetki do koszyczka,które zrobiłam jakiś czas temu,
wzory stąd
I jeszcze jedna trochę mniejsza
Jako że serwetki były przeznaczone na prezent i już znalazły nowych właścicieli to zgłaszam je do zabawy u Reni

To już drugi rok jak bawię się u Reni,bardzo lubię dostawać prezenty,ale większą frajdę sprawia mi obdarowywanie innych :)
****************************************************************************
I tak właśnie sobie pomyślałam że dawno nie było u mnie żadnej zabawy,także kto by chciał jedną z takich serwetek do koszyczka to zostawia w komentarzu która by to miała być,a ja ostatniego lutego wylosuję osobę i zrobię dla niej serwetkę, oczywiście jeśli się znajdzie taka osoba :) może być ? ????? jest ktoś chętny ?
Można pobrać sobie banerek:)


Bardzo pragnę podziękować za wszystkie komentarze i odwiedziny :))
Pozdrawiam serdecznie,życzę dobrego tygodnia :))
 Zapraszam do zabawy :)))

38 komentarzy:

  1. Śliczne wzory i zachwycająca precyzja wykonania ! Podziwiam bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko, dla mnie szydełko to jest czarna magia, no ale cóż poradzić ;) Serwety są przepiękne!!! I oczywiście, że bardzo chciałabym otrzymać taką jedną. Z przyjemnością się zapisuję i wybieram serwetkę nr 1 :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko nigdy w życiu w ręku nie miałam szydełka i nie będę go miąła bo ja raczej mało zdolna do takich robótek-za mało mam cierpliwości w sobie. Piękne serwetki obie i chętnie stanę w kolejce po takową ale którą????oto pytanie bo jedna i druga przecudna....hm ale jak mus to mus i wybrałabym 1. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje serwetki są urocze.Nie zgłaszam się do zabawy,bo jak wiesz sama je robię. Niech skorzysta ktoś,kto nie potrafi szydełkować,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serwetki. Prezent , marzenie . Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serwetki i akurat do koszyczka jak znalazł:)
    W kolejce nie staję, bo sama dziergam:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne! Szczególnie pierwszy wzór mnie zachwycił.
    Nie będę odbierała możliwości innym, ale dziękuję za namiar na wzór:) Na pewno i mój koszyczek będzie w taka przystrojony;)
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne serwetki, cudne, zwłaszcza ta pierwsza taka delikatna jak pajęczyna. A ja spróbuję się zapisać, może szczęScie dopisze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego Dziewczyny rezygnują- sama robię ale ta pierwsza mnie zachwyciła i bardzo chętnie sie po nią zapiszę;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne serwetki Marylko , mnie zachwyciła ta druga , więc staje w kolejce po nią , sama sobie takiej nie wydziergam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są prześliczne Marylko, wciąż podziwiam Twoje umiejętności. Ja już zostałam obdarowana przez Ciebie równie wspaniałymi serwetkami więc tym razem dam szansę innym. Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetki ślicznie, szczególnie nr 1 :) Sama nie potrafię szydełkować, więc może mi się uda ją wygrać? Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, moje serce skradła pierwsza, oczywiście mogłabym wydziergać sama ha ha,ale przecież upominki tak cieszą, ustawiam się i ja w ogonku pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście pierwsza mi się spodobała,ale obydwie są śliczne,lubię się bawić więc się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne serwetki! Zachwycam się i podziwiam i oczywiście zapisuję się do zabawy! Oj bardzo bym chciała takie mieć, zwłaszcza ta druga bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kocham bardzo serwetki:)Obie śliczne i bardzo delikatne.
    Mam ich wiele serwetek, bo układam na meblach i ciągle piorę i zmieniam:) Sama jednak ich nie robię, dostaję w prezencie lub (większość) kupiłam. Jednym słowem kocham serwetki:)
    Oczywiście zapisuje się na Twoją:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serwetki śliczne ! Z zabawy nie skorzystam , bo sama "macham " szydełkiem , ale schemat pierwszej serwetki chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja jestem chętna. Uśmiecham się o tę drugą, która wpadła mi w oko. Albo chociaż schemat.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie ostatnio również było dość sporo śniegu ale już nie ma po nim w ogóle śladu.
    Ładne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marylko, jako totalnie nieszydełkowa, a zakochana w szydełkowych robotkach, nieśmiało ustawiam się w ogonku. Zauroczyła mnie pierwsza serwetka.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna serwetka i chętnie ustawię się kolejeczce wprawdzie bez nadziei ale co mi tam:) pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne serwetki, życzę szczęścia innym tym nie szydełkującym, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ale to bardzo spodobała mi się pierwsza więc chętnie ustawiam się w kolejce po nią właśnie :) Przecudowne są :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kusicielka :D,ale po taką cudna serwetunię to i ja się chętnie przyłączę.
    Obie są piękne,ale pierwsza skradła mi serce:D
    Serdeczności Marylko ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Marylko obydwie są piękne, ale pierwsza jest wyjątkowo piękna:). Życzę każdemu szczęścia:). Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci udanego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  26. Marylko cudowne obie serwetki! Nie potrafiłabym wybrać po wzorze 😁 Ale, że mam do spory koszyczek, to chętnie zapiszę się na pierwszą 😊 Jakoś nie mam natchnienia na zrobienie jakiejkolwiek serwetki, więc mam gorącą nadzieję, że szczęście mi dopisze 😉

    OdpowiedzUsuń
  27. I jeszcze ja staję w kolejce. Szydełkowe prace tylko podziwiam. Coś tam umiem robić na szydełku, ale nie mam zacięcia. Twoje są przesliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się ustawiając się w samym ogonku który pewnie szybko się powiększy. Serwetki sa piękne. Gdybym mogła wybrać poprosiła bym o większą była by idealna do mojego koszyczka. Pozdrawiam i zapraszam z rewizytą http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie śliczne :) Jeśli udałoby mi się wygrać to poproszę jedynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybieram serwetkę nr 2, bo mnie upominki też bardzo cieszą :))) Także zgłaszam się do udziału w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zwłaszcza ta pierwsza!!
    Ja też wróciłam do szydełka i kończę właśnie serwetkę na koszyczek!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się że się załapałam do kolejki, gdyby coś to ananaski poproszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny powrót do szydełka. Serwetki urocze. U mnie się suszy podobna w ananaski :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja zgłaszam się! Uwielbiam ananaski! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne :) I ja spróbuję sił w losowaniu. Wybieram serwetkę nr 2 :) Banerek u mnie na blogu:
    https://handmadesyliks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.