wtorek, 10 września 2019

Pędzą lata jak szalone...

Witajcie  kochani :))
Jak nie robię kartek i nie kręcę kwiatków,to zasiadam wieczorami przy kubku ciepłej herbatki z cytrynką z czólenkami w dłoni i tworzę,a przynajmniej staram się :))
Jakiś czas temu miałam okazję brać udział w wydarzeniu na FB w grupie
 " Frywolitka-Tatting-Pasja która łączy"
Nauczyłam się tam robić piękne rozetki w/g wzoru pani Marii Nagórskiej 
zrobiłam kilka par takich kolczyków,dziś jedne z nich które się ostały -:))
już tak mam że to co robię,idzie dalej w świat :)
Tutaj ten sam wzór,na bazie w kształcie łezki,trochę się obawiałam czy dam radę opleść,bo nitka cienka,żeby nie było żadnych uskoków,żeby było równiutko i chyba jest dobrze :))
przy nawijaniu nitki stwierdziłam że nie mam koralików pasujących do wplatania, znalazłam takie maleństwa,myślę że są ok, muszę zainwestować i zrobić porządne zakupy :)
Kolczyki zrobiłam z nici Tytan 40 są super !!! kupiłam je w lumku za parę groszy, takie końcówki po pół szpulki nawiniętej -:)
Na czółenku zostało jeszcze dość nici i takim sposobem powstała bransoletka w/g wzoru Coriny Meyfeldt
tutaj koraliki wszywałam na końcu :))
Myślę że kolczyki i bransoletka stanowią fajny komplecik,prawda ?
Nawiązując do tytułu posta we wrześniu mija pięć lat odkąd powstał pierwszy wpis na tym blogu,pięć lat to i dużo i mało,jak zakładałam bloga,nie przypuszczałam że tak długo pociągnę :))) ale blog istnieje i myślę że będzie istniał nadal,nie będę robiła statystyk,bo nie o to tu chodzi,chodzi o to żeby to było miejsce gdzie mogę pokazać to co kocham robić,że dzielę się z Wami moją pasją,
Dzięki blogowi poznałam wiele wspaniałych osób,chodź wirtualne,ale mam wrażenie że znam Was od zawsze.....a tak naprawdę to ten blog istnieje dzięki Wam moim wiernym czytelnikom,bez Was nie było by mnie tutaj....
W tym miejscu pragnę bardzo gorąco podziękować Wam wszystkim i każdemu z osobna,za wszystkie  wizyty, komentarze,za  obecność :))))
Zapraszam Was na małe Candy,do zgarnięcia będzie wyżej pokazany komplecik :)
1. Wystarczy pozostawić komentarz pod tym postem.
2.Osoby posiadające bloga mogą pobrać banerek i wkleić u siebie.
3.Można również dopisać się do listy obserwatorów,choć nie jest to przymusowe.
5.Wysyłka na terenie Polski.
Mam nadzieję że znajdzie się osoba której komplecik przypadł do gustu :)
Teraz żegnam się z Wami na dłużej,muszę troszkę odpocząć,naładować akumulatory,
mam nadzieję  że będę podziwiać złotą polską jesień w górach :)))

31 komentarzy:

  1. Marylko gratuluję pięknej rocznicy i życze Ci wielu kolejnych lat z nami:-) Piękne prace mogę zawsze podziwiać u Ciebie.
    Wspaniały komplecik przygotowałaś i chętnie stanę po niego w kolejce. Pierwsze kolczyki też śliczne, mają świetny kolorek. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! These are all so absolutely stunning!! I love the gorgeous designs of each one!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko kochana, przede wszystkim najlepsze blogowe życzenia :)) Wielu kolejnych tak wspaniałych postów, prac i cieszę się ogromnie, że mogłam Ciebie w tym wielkim wirtualnym świecie poznać, gdyż jesteś wspaniałą, ciepłą o wielkim sercu Osobą!!! I uwielbiam te nasze małe rozmowy :)). Zawsze mnie pozytywnie naładują :)). Kolejne cudeńka stworzyłaś! Wiesz kochana, że KOCHAM Twoje frywolitki i choć mnie kusi, by zapisać się do zabawy, to powstrzymam się. Mam już Twoje cuda więc niech innych radują :). Banerek jednak ukradłam :)). Marylko, wypoczywaj i wracaj do nas szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego pięknego zdrówka i weny która nie mija piękności wciąż tworzysz inspirujesz cudnie:)dlaczego ma nie przypaść do gustu jak to takie wyjątkowo piękne :)cudne cudne ustawiam się w kolejce pewnie i ogonek będzie długi:)pozdrawiam Marylko

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko, przede wszystkim gratulacje, stworzyłaś piękne miejsce, które jest trochę Twoje, a trochę nasze, Twoich obserwatorów. Cieszę się, że mogłam Cię w tej blogosferze poznać 😀. Życzę więc dalszych owocnych lat i pięknych prac 😍. Banerek powieszę jak dotrę do komputera. Pozdrawiam serdecznie 🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna jest ta Twoja biżuteria i oczywiście ukradłam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są Twoje frywolitkowe prace, piękne kolczyki, wspaniała bransoletka. Gratuluję tych pięciu lat Twojego bloga, życzę kolejnych wspaniałych, dających radość i zadowolenie :)
    Biżuterii raczej nie noszę (a mam jej w nadmiarze) dlatego się nie zapisuję ... większa szansa dla innych na ten piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko serdeczne życzenia z okazji urodzinek. Życzę Ci aby wena twórcza Cię nigdy nie opuszczała a blogowe znajomości trwały na wieki bo nasz świat blogowy jest cudny jak wszystko co tworzymy z pasji i miłości. Wielu jeszcze takich rocznic!
    Twoje frywolitki są zjawiskowe i podziwiam je od dawna.
    Biżuterii nie noszę, nie mam nawet dziurek w uszach więc te cuda pozostawiam dla innych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko wszystkiego odbrego z okazji takiej pięknej rocznicy! Kolejnych rocznic i wsapaniałych wpisów :) Jestem wielbicielką Twoich frywolitek :) jednak mam od CIebie koczyki i dam szansę innym, bo to byłoby pazerstwo z mojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okrągła piąteczka? Gratulacje Marylko!!! Twój blog pięknie rozkwitł i mam nadzieję, że nadal będziesz nas zachwycać swoimi pracami. Mam już od Ciebie tyle pięknych upominków, że dam szansę innym ale banerek na blogu chętnie powieszę.
    Odpoczywaj kochana i wracaj do nas z głową pełną nowych pomysłów. Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne sa te Twoje biżutki, wszystkie bez wyjątku :) Gratuluje 5 fantastycznych lat :) ale zleciało :) życzę Ci wielu kolejnych lat twórczych :) Biżutek nie noszę więc nie będę zajmować miejsca w kolejce :) Udanego górskiego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, gratuluję serdecznie i życzę Ci jeszcze wielu lat radosnego tworzenia i blogowania.
    Mam już od Ciebie frywolitkowe kolczyki, więc tym razem dam szansę innym.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście są przepiękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Marylko tak wspaniałej rocznicy:) Obiecałam sobie że kiedyś nauczę się frywolitki, ale wciąż odkładam na później, dlatego z miłą chęcią zapisuję się na te cudowności. Miłego wypoczynku kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marylko gratuluję serdecznie i życzę kolejnych tak owocnych i w naszym gronie:) z prezentu tym razem zrezygnuję, niech skorzystają Dziewczyny nie supłające, ale piękny Ci wyszedł, bez dwóch zdań:)
    pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności, przepiękne kolczyki i bransoletka :) gratuluję rocznicy na blogu, ciesze się że już tyle czasu pokazujesz co potrafisz, dziel się z nami twórczością jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się na Candy i zapraszam do mnie na moje, bo też urządzam z okazji 5 urodzin bloga :)
    Banerek zabieram i gratuluję 5 rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałości same, kolczyki, bransoletka cudne! Gratuluję rocznicy Marylko i życzę kolejnych! ♥ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piąteczka! Przybijam i radości życzę i wszystkiego, co na blogu najpiękniejsze. A komplecik: cudna frywolitka, kolorek piękny, biżuterię kocham nosić, no to w kolejkę się piszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję pięknych 5 lat blogowania!!! Piękne frywolitkowe cudeńka zmajstrowałaś! Z noszenia kolczyków jakiś czas temu zrezygnowałam więc tylko podziwiam Twoje dzieło.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje.Pięć lat to jak piszesz to i dużo i mało.Życzę dalszego pięknego blogowania. Zapisuję się po ten piękny komplecik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że sięgasz po to czółenko, bo tworzysz piękne frywolitkowe prace. Komplecik jest cudny więc chętnie staję w kolejce do jego zgarnięcia 😊
    Gratuluję 5 lat blogowania i życzę jeszcze wielu lat tworzenia i publikowania 😘
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Same cudeńka zrobiłaś :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję takiej rocznicy i z chęcią zapisuje się do zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  25. Marylko, gratuluję pięknej rocznicy! Wspaniale, że dzielisz się z nami swoją pasją :-)
    Twoje cudeńka już mam, więc nie zajmuję miejsca w kolejce...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych latek w blogosferze 😃

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Marylko, gratuluję okrągłej rocznicy blogowania! Zdrowia i wielu pięknych twórczych chwil Ci życzę! zabieram banerek i ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję 5 lat istnienia w blogosferze :-)
    Frywolitka to dziedzina rękodzieła dla mnie bardzo tajemnicza.Chciałabym się kiedyś nauczyć.
    Teraz jednak przygarnęłabym z chęcią Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny komplecik! Ale Ty jesteś uzdolniona, zawsze podziwiam ludzi z pasją. Chętnię wezmę udział, może szczęście uśmiechnie się do mnie:)
    I gratulacje kochana!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.