niedziela, 21 sierpnia 2016

Zapraszam na Candy

Za miesiąc mój blog będzie obchodził drugie urodzinki,nawet nie wiem kiedy tak szybko to minęło,z tej okazji zapraszam Was bardzo serdecznie do wspólnej zabawy.




Jak na urodziny przystało są też prezenty :))

Mała frywolitkowa serwetka,zrobiona z wzorku od Renulka  


 Serduszkowa zakładka


Na koniec wisiorek,ja dałam na rzemyku,ale spokojnie można zawiesić go również na łańcuszku,lub według własnego uznania :))




  Co trzeba zrobić żeby stać się posiadaczem tych prezentów ? myślę że wszyscy doskonale wiedzą,ale przypomnę :))

1. Wystarczy pozostawić komentarz pod tym postem.
2.Osoby posiadające bloga mogą pobrać banerek i wkleić u siebie.
3.Osoby które nie posiadają bloga proszę o podpisanie,bo np zdarzą się dwie Tereski i co wtedy ? :))
4.Można również dopisać się do listy obserwatorów,choć nie jest to przymusowe.
5.Wysyłka na terenie Polski.

Zatem zapraszam do zabawy:))

36 komentarzy:

  1. Kochana, ktoś musi zacząć, więc chyba wypadło na mnie ;)- no chyba , że moderację masz- ale ja nie pamiętam :*
    Matuchno dwa latka to całkiem dużo baa, nawet bardzo dużo:*
    gratuluję i jeszcze wielu kolejnych rocznic Ci życzę.Na frywolitkowe cudeńka zapisuję się na frywolitkowe cudowności oczywiście i banerek zabieram do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy. Szczęścia w losowaniach nie mam, ale z uporem maniaka się zapisuję. Anna z podkarpackiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna rocznica - gratuluję i życzę kolejnych pięknych rocznic. Cukiereczki, które rozdajesz są zachwycające. Nie ustawię się jednak po nie w kolejce, bo mam już Twoje cudeńka i nie chcę odbierać szansy innym. Ale na swoim blogu wstawię info o Twojej rozdawajce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję urodzin bloga i życzę kolejnych. Prześliczne prezenty przygotowałaś. Banerek wstawię, ale ja już miałam szczęście w losowaniach,wiec niech inni skorzystają, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko gratuluję serdecznie i życzę wielu kolejnych i twórczych lat:)
    Chociaż umiem to i tak stanę w kolejce, a co ;D
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Marylo rocznicy, życzę kolejnych twórczych lat! Mimo, że coś tam we frywolitce umiem to chętnie przygarnę Twoje piękności więc banerek zabieram do siebie:) u mnie również candy lecz z okazji roczka więc też zapraszam:) pozdrawiam cieplutko! Madzia
    http://moj-swiat-haftu.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, gratulacje z okazji urodzin bloga. Chętnie wezmę udział w candy, bo podziwiam frywolitki, a nie jestem w stanie sama ich opanować:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również przyłączam się do gratulacji z okazji dwóch latek w sieci. Życzę Ci Marylko wielu kolejnych, wspaniałych lat blogowania. Nie odmówię sobie przyjemności i spróbuję szczęścia w Twoim candy. Ta serwetka jest prześliczna!!!! Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne życzenia dla Ciebie i Twojego dwulatka:)Dużo twórczych pomysłów i czasu na ich realizację. Frywolitkę niby umiem, ale sobie nie odmówię i spróbuje szczęścia, warto pomacać jak to robią inni a poza tym ta serwetka jest cudna... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, kolejnych twórczych latek Ci życzę :)
    I ja spróbuję szczęścia w Twoim candy. Serwetka, zakładka i wisiorek są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, przede wszystkim gratuluję dwóch latek! Życzę wielu, wielu następnych:)
    Po takie cudowności oczywiście ustawiam się z wielką ochotą;)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje z okazji rocznicy:) I życzę Ci jeszcze wielu twórczych lat w blogosferze:) Chętnie przyłączam się do zabawy:)od zawsze podziwiam frywolitkę, ale sama nie mam do niej daru

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy i życzę wielu owocnych lat blogowania.
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudeńka, bo frywolitka to technika, którą nieustannie podziwiam u innych.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję dwóch latek. Zgłaszam się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Również chętnie się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko jestem wielką fanką frywolitki więc oczywiście staję grzecznie na końcu kolejki po te cuda. Gratuluję oczywiście dwóch latek , to już całkiem słuszna rocznica !!! Oby było ich jeszcze wiele więcej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Marylko tych dwóch latek ,życzę weny twórczej na kolejne lata :) do kolejki się ustawiam ,a nuż mi się uda wygrać te Twoje cudowności - Renia ijkk1

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 latek już fajnie tupie
    info zamieszczam na bocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dwutakowi:-D A candy? o matko i córko! Nie ma bata- staję w kolejeczce:-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak blogowy czas płynie szybko, gratki wielkie z okazji rocznicy.
    Kocham frywolitkę, więc z miłą chęcią dopisuję się do Twojego Marylko Candy.Może los będzie dla mnie łaskawy,a jak nie to i tak fajnie jest jak jest :D Cieszę oczy ...
    Frywolitkowe cudeńka są bajeczne,zawsze zastanawiam się ileż to czasu trzeba ,by wyszła taka piękna serwetka,niepowtarzalna zakładka,czy niebanalny wisiorek i to na rzemieniu,a rzemienie bardzo lubię .
    Pozostawiam serdeczności na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rocznicy i z chęcią zapisuję się do zabawy :) Baner zabieram ze sobą na https://niezchin.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś przegapiłam ten wpis, ale jeszcze zdążam :-) Gratuluję drugiej rocznicy, życząc dalszych owocnych wpisów. Cieszę się, że mogę podziwiać Twoje prace, a jest co. Frywolitkę potrafię, ale nie odmówię sobie takich cudów, więc również spróbuję stanąć w kolejce. Pozdrawiam serdecznie i dalszych owocnych lat blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję ci roczku kochana a włąściwie to i sobie bo razem zakładałyśmy twego bloga - pamiętasz słonko? candy - stanę sobie grzecznie w ogonku i cierpliwie będę czekać na wyniki -banerek zaraz wstawiam u siebie i melduję o mym powrocie - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jets mi przykro nie wstawię u siebie banerka z candy - nie da rady zapisać go ani skopiować - tak czy owak udzial biorę słonko w zabawie -papapa ;):):)

      Usuń
    2. udało się Marylko wiec już wstawiam banerek u siebie :):):)

      Usuń
  24. miałam dać szansę tym co nie frywolą ale co mi tam,zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  25. No ja właśnie "nie frywolę" dlatego z chęcią się zapisuje :)
    Banerek porywa do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. biorę udział w zabawie
    Bernadetta B

    OdpowiedzUsuń
  27. Cóż za piękności na tym blogu, a nagrody - po prostu cudo. Jakże mogłabym się nie zapisać na tak wspaniałe losowanie. A przy okazji serdecznie gratuluje drugiej rocznicy, ja dopiero zaczynam raczkować w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dwa latka, to już całkiem sporo. Życzę dużo więcej i oczywiście fajnych.
    A po frywolitkowe wspaniałości oczywiście się ustawiam. Marzy mi się poznanie tej techniki.
    Banerek tu - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Tylko nie będzie mnie do 9.10, to na wypadek gdyby te cuda do mnie miały przylecieć.
    Zapraszam też do siebie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się i to migusiem!! bo piekne rzeczy robisz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności! Z ogromną przyjemnością biorę udział w candy!
    pozdrawiam HM Pstro

    OdpowiedzUsuń
  31. Po pierwsze gratuluję rocznicy,2 latka to już jest coś ,prawda.
    Życzę Ci kochana ,aby następne lata upłynęły w miłej blogowej atmosferze,aby nigdy nie zabrakło Ci chęci do tworzenia i dzielenia się nim z nami.
    Frywolitkę uwielbiam i za diabła nie potrafię ,zatem staję po te cuda,raz kozie śmierć .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy i zgłaszam się do zabawy. Frywolitka do dla mnie nadal temat niezgłębiony więc pozostaje mi liczyć na łut szczęścia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.