sobota, 15 czerwca 2024

Na urodziny

 Witam serdecznie...

Kwiatki które pokazałam w poprzednim poście zagościły na urodzinowej karteczce 😀
Jako tło wykorzystałam ścinki papierów które nakleiłam na kartonik, a później przycięłam na odpowiedni rozmiar -:)
Zawsze szkoda mi wyrzucać resztek papierów i tak sobie chomikuję 😁jak znajdę czas to naklejam na grubszy papier i mam w zapasie parę takich swoich różnych kompozycji kolorystycznych 😉
Czasami jest potrzeba zrobienia pracy, do której nie mam odpowiedniego papieru, a tak takie tła zawsze się przydadzą 😀
Myślę że moja kartka taka trochę recyklingowa przypadnie Wam do gustu 😌
Serdecznie dziękuję za zaglądanie i za każdy komentarz 😘
Serdecznie pozdrawiam i życzę dobrego weekendu 💕

8 komentarzy:

  1. Piękna kartka w niebieskościach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszła, radosna kartka pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają wspaniale! piękna kartka:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka powstał, też mi szkoda wywalać resztek papierów, takie recyklingowa naklejanki zawsze się przedają, choć mam tyle tych papierów ze chyba do końca życia ich nie wykorzystam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your recycled background - wonderful idea! Beautiful composition 💙

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest i ten błękit taki błogi :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.