niedziela, 20 września 2020

Zapraszam na 6 urodziny

 Witam serdecznie :)

Kochani we wtorek 22 września mija 6 lat odkąd prowadzę bloga, w tym dniu pojawił się mój pierwszy post :) Niektórzy są ze mną od początku, niektórzy odeszli ,a jednocześnie pojawiły się nowe osoby w okienku obserwatora :) Pragnę Wam serdecznie podziękować za wszystkie Wasze komentarze, za to że jesteście i nie odchodzicie -:) Nie będę robiła żadnych statystyk, bo to mi nie jest potrzebne, blog istnieje dzięki Wam i za to jeszcze raz dziękuję, za to że nie znudziło Wam się moje rękodzieło, no bo to co tworzymy to jest rękodzieło prawda ? :) 

Dlatego z tej to właśnie okazji zapraszam Was do udziału w mojej zabawie urodzinowej do zgarnięcia będzie to co sobie wybierzecie -:) tzn. podam propozycje, a Wy sami zdecydujecie co byście chcieli -:)

Mogą to być małe serwetki, komplet 6 szt, można wybrać dowolny kolor, może być dwukolorowa


Mogą to być również śnieżynki na choinkę, w ilości 6 szt w końcu święta niedługo -:)

Czekam na wasze propozycje, piszcie śmiało ,a ja postaram się spełnić marzenie jednej osoby, wiem że to jest niesprawiedliwe, no ale ja nie mam aż takiej mocy przerobowej -:) Osoby które wyrażą chęć brania udziału w zabawie, proszę o wpisanie w komentarzu  numeru nagrody.

Chciałam jeszcze doprecyzować zasady zabawy :)

- W zabawie mogą brać udział wszystkie osoby które aktywnie prowadzą bloga

.- Proszę w komentarzu o wyrażenie chęci brania udziału w zabawie.

- Wysyłka tylko na terenie Polski.

- Jeśli nie jesteś obserwatorem bloga, miło będzie Cię gościć u mnie, choć nie jest to przymus.

- Umieścić podlinkowany banerek u siebie na blogu.

 To by było na tyle, myślę że napisałam wszystko  zrozumiale, jeśli nie to chętnie odpowiem na wszystkie wasze pytania -:)

Serdecznie zapraszam do zabawy :)))

26 komentarzy:

  1. Kochana Marylko - z przyjemnością będę z Tobą świętować:) Nie pamiętam odkąd się znamy ale to już kilka ładnych lat? Twój blog to wspaniałe miejsce w sieci z mnóstwem inspiracji i mam nadzieję, że pozostaniesz z nami jeszcze wiele lat. Gratuluję Ci wspaniałej rocznicy! Mam już sporo Twoich cudnych serwetek ale będę niepokorna bo jak tu się oprzeć pokusie? Jeśli los się uśmiechnie to wybieram numer "5". Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, cudeńka tworzysz, kolejnych pięknych latach blogowania.Bede miała problem z linkiem.Sprobuję.Ustawiam się do kolejki.Nr 5.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała umieć tworzyć takie śliczności.Chętnie przygarnęłabym wszystkie proponowane cudeńka, ale na prowadzenie wysuwa się 5-teczka :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie i tak po cichu liczę, ze bedzie Cie nieco więcej;) jak najbardziej ustawiam sie w kolejce i w razie czego to 5 mnie bardzo zaciekawiła:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje! mam nadzieję,że ja też tak długo wytrwam w blogowym świecie, życzę Ci kolejnych lat pełnych inspiracji :), a białe koronki tomój ulubiony temat, sniezynki są cudne, podkładki równiez więc ustawiam się pokornie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, to piękny wiek. Życzę Ci Droga Jubilatko wielu kolejnych blogowych radości. Cieszysz nasze oczy i serca pięknymi pracami i gdyby do mnie zechciało zawitać szczęście, to proszę Cię o gwiazdeczki nr 5.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim gratuluję Marylko tak wspaniałej rocznicy i życzę wielu następnych! Cieszę się, że jesteś!
    Oczywiście chętnie zapisuję się na Twoje candy i ... nie będę oryginalna, od razu wpadła mi w oko śnieżynka nr 5;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje Marylko, cieszę się, ze tyle już z nami jesteś :) życzę Ci kolejnych lat w naszym towarzystwie :) Zawsze z radością podziwiam co Twoje zdolne łapki stworzą :) Chyba nie będę oryginalna, bo moje serce skradła niesamowitej urody śnieżynka nr 5 :) staję w ogonku, oj długi on będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałego dalszego blogowania - wielu pomysłów i ich realizacji :) To ja dołączam do grona i jak nic śnieżynka nr- 5 ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko kochana, sto lat, sto lat i jeszcze raz sto lat dla Twojego bloga i dla Ciebie, bo dzięki Tobie on istnieje :). Kochana ciesze się, że mogłam Ciebie poznać, ponieważ jesteś niezwykle ciepłą, życzliwą osobą, z wielkim sercem, o czym niejednokrotnie się przekonałam :). Uwielbiam Twoje robótki więc z przyjemnością zapiszę się na Candy :)). Wszystko takie piękne, misternie wykonane, i ta gwiazda „5” mnie urzekła, ale wybieram numer „3" :). Kocham motyw rozety i serwetki w Twoim wykonaniu :). Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ci Marylko szóstych urodzin bloga. Niech dalej przynosi radość Tobie i Twoim obserwatorom. Nie będę odosobniona w tym, że najbardziej mi się podoba model nr 5. Śnieżynka ma bardzo ładny wzór, mnie wystarczy schemat. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że jeszcze długo będziesz z nami w blogosferze.
    Chętnie stanę w kolejce i wybieram trójeczkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko gratulacje z okazji rocznicy. Życzę kolejnych udanych lat w blogosferze oraz nieustającej weny. Skromnie ustawiam się w kolejce nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marylko nie będę odosobniona w swoim wyborze bo mnie urzekła śnieżynka z Nr 5 . Oczywiście pokornie staję w kolejce po to cudo. A Tobie składam serdeczne życzenia urodzinowe . Bądź zawsze radosna i uśmiechnięta i wena twórcza niech Cię nigdy nie opuszcza
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana, życzę Ci kolejnych pięknych wpisów i działalności w blogosferze! cudne wszystkie prace, ale śnieżynka nr 6 mnie zauroczyła więc staję w kolejeczce i czekam na wyniki! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. i kolejnych wielu lat! oczywiście, że się bawię. śnieżynki nr 5 zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chetnie skorzystam,gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę wielu następnych twórczych lat.
    Śnieżynka nr5 skradła moje serce.
    serdecznie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne 6 lat przeżyłaś w blogowym świecie i nas raczyłaś tym co Ciebie cieszyło. Dziękujemy i dalej twórz i pokazuj. Zapisuję się do zabawy i jak się uda to proszę o śnieżynki nr 6.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Marylko życzę wielu wielu kolejnych rocznic. Piękna już rocznica. Chętnie ustawie sie w kolejce bo same wspaniałości oferujesz a jeśli mi szczęście dopisze to hmmmm co tu wybrać 5 czy 3, 3czy 5 o rany ciężko bo to kusi i to. Niech bedzie 3😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję 6 latek i życzę nieustającej weny twórczej :)) Spróbuję szczęścia po nagrodę nr 5. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje. Życze kolejnych wspaniałych i kreatywnych lat twórczości i blogowania. Chyba za późno zobaczyłam post. Bardzo mi się podobają te śnieżynki nr 5. W zeszłym roku miałam do nich pierwsze podejście i jakoś mi się nie udało. Może w tym roku się uda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ten czas leci. Marylko życzę dalszych miłych lat blogowania. Robisz piękne rzeczy, obejrzałam puchate kolczyki w poprzednim poście. Są niezwykłe. To co przygotowałaś dla nas na zabawę też jest piękne. Chciałabym się z Tobą pobawić i wybieram nr 1.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję takiej fajnej rocznycy, bardzo chętnie zapisuję się do zabawy i wybieram nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 6 latek, to już ładny staż :).
    Życzę Ci kolejnych obfitych lat blogowania :).

    Widzę, że większość tak jak ja prosi o śnieżynki z nr 5 :).
    Zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.