wtorek, 7 maja 2024

Dzień dobry !!!

 Dzień dobry,dzień dobry !!! 

Witam się z Wami ponownie po długieeeej przerwie,nie będę się rozpisywała dlaczego mnie tak długo nie było -:) wróciłam,jestem i mam nadzieję że już tak zostanie. Czas odkurzyć pajęczyny i iść do przodu !   U mnie oczywiście cały czas pierwsze skrzypce gra frywolitka,ale powstają jeszcze inne prace,które będę sukcesywnie tutaj pokazywać:)

 Serwetka powstała w/g wzoru Laury Bziukiewicz
Powiem szczerze że w rzeczywistości wygląda jeszcze piękniej :)
Miałam problem ze wstawieniem zdjęć,ale powolutku się udało :)
Kochani musiałam włączyć moderacje komentarzy bo ostatnio przychodziło mi bardzo dużo powiadomień od dziwnych botów,nie wiem czy też tak macie u siebie ?
Bardzo serdecznie Was ściskam i pozdrawiam,jednocześnie życzę wszystkiego dobrego 💓💓💓

10 komentarzy:

  1. Śliczna serwetka. Chyba każdy bloger zmaga się z niechcianymi komentarzami. Ja nie włączam moderacji, bo niektórzy rezygnują z komentowania. Marylko życzę, by dobrze się działo w Twoim życiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta serwetka. Mało kto ma tyle talentu i cierpliwości do zrobienia takiego cuda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Frywolitkę zawsze podziwiam, cudnie wyszła, czekam na dalsze dzieła, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serwetka :)
    Ja od dawna mam włączone moderowanie i często wpadają do mnie różne dziwne komentarze, ale też często Wasze komentarze (moje też) wpadają do spamu, dlatego trzeba ten spam często odwiedzać i wyciągać na światło dzienne dobre komentarze, a usuwać wszelkie śmieci botowe.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko, miło Cię widzieć z powrotem. Serwetka jest prześliczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serweta jak zwykle przepiękna, frywolitka zachwyca niezmiennie:) Tak Marylko, większość włączyło moderowanie komentarzy bo buło tyle spamu że głowa mała;) Fajnie że wracasz :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze oko ucieszyc Twoimi cudami :) dobrze, że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.