czwartek, 6 października 2022

Trzy kartki na jeden ślub

 Witam serdecznie...

Dziś dla odmiany pokażę  karteczki które ostatnio miałam okazję zrobić na ślub syna mojej koleżanki, który odbył się w ostatnią sobotę września. Dwie z nich miały zmieścić się w kopercie.

Wykorzystałam do nich papiery ze sklepu https://paperheaven.pl/
Grafika pary młodej nie wiem skąd jest, dostałam kiedyś w prezencie -:)

Następna kartka do koperty w której wykorzystałam dodatkowo gotowe elementy w wersji cyfrowej ze sklepu https://creatikon.pl/

Pierwszy raz bawiłam się z kompozycją z wycinanymi elementami , przyznam że to nie jest moja mocna strona, nie za bardzo mi to wychodzi :) ale osoba która zamawiała była bardzo pozytywnie zadowolona :)
Dodam jeszcze tylko że te złote listki to jest stempel z Action odbity na pergaminie i zrobiony na nich embossing :)
Ostatnia kartka to pamiątka od rodziców ozdobiona kwiatkami z foamiranu i zapakowana w pudełko.
Kochani życzę Wam dobrego końca tygodnia i oczywiście wspaniałego weekendu :)))
Powróciła złota polska jesień, cieszmy się tymi pięknymi dniami ,bo nie wiadomo jak długo to potrwa.
Pozdrawiam serdecznie 💓💓💓

14 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki piękne choć bliższe mojemu sercu są te w pudełeczkach. Może dlatego, że takie z samych wycinanych elementów to też nie jest moja bajka 🤷‍♀️. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są przepiekne, chociaż nie robię kartek to ta wycinana mnie urzekła, ważne że się spodobały.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace Marylko , a ten embossing na listeczkach jest sliczny :) wszystko pięknie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są Twoje kartki, Marylko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie to zrobiłaś Marylko ale najpiękniejsza jest jednak ta ostatnia kartka w pudełeczku. Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, romantyczne karteczki bardzo ładnie zaprezentowane, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kartki przygotowałaś:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki a jednak ta w pudełku jak dla mnie jest naj. Miłego weekendu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ślubne projekty!:) ślicznie skomponowane karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne karteczki. Choć trudno się tworzy na jeden ślub rózne rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.