niedziela, 12 maja 2024

Komunia Święta

 Witam serdecznie...

Dziś w piękną majową niedzielę swoją Pierwszą Komunię Świętą przyjmuje Wanessa chrześniaczka mojej córki :)
Zrobiłam prostą karteczkę do koperty z kieszonką na pieniążki -:)  
Dziś również przyjmuje Pierwszą Komunię Świętą chrześniak mojego zięcia -:) ta kartka również do koperty z kieszonką na pieniążki :)
Tak się złożyło że chrześniaczka mojej córki i chrześniak zięcia mają komunię w tym samym dniu :)
Rodzice chrzestni podzielili się i każdy jest obecny na Komunii swojego chrześniaka.
Dziękuję pięknie za wasze komentarze, pod poprzednim postem 💗💗💗
Życzę pięknej niedzieli i dobrego nadchodzącego tygodnia, pozdrawiam serdecznie 💕

9 komentarzy:

  1. Piekne kartki zrobiłaś, w moje parafii też Komunia Święta a w zeszłą niedzielę przyjęła Komunie ostatnia wnusia siostry,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, bardzo lubię gdy komunijne kartki są bogato ukwiecone, dodaje im to uroku!
    Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas Komunie za tydzień. Śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki przygotowałaś na tę ważną uroczystość. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko, obie karteczki tchną pięknem i urokiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko cudowne kartki stworzyłaś:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.