środa, 1 września 2021

Kapelusz na urodziny

 Witam serdecznie....

Dziś zapraszam Was do obejrzenia kartki w kształcie kapelusza tzw.
 formy easel card.
Na FB  stronie Świrów Rękodzieła ostatnio Agnieszka  pokazywała jak zrobić taką kartkę :)
Ja poszłam trochę na łatwiznę i wycięłam bazę wykrojnikiem -:)

Kartkę przyozdobiłam kwiatkami z foamiranu, parę perełek w kształcie różyczek, wstążeczka, wykorzystałam również napis na tekturce ,bardzo mi wpasował, bo idealnie podtrzymuje kartkę  w pionie -:)
Taką letnią kompozycją zaczynam wrzesień, mam nadzieję że  pogoda wróci i zaświeci jeszcze słoneczko :)
Pozdrawiam serdecznie 💗💗💗

11 komentarzy:

  1. Fantastyczny, kolorowy, radosny, wspaniale ukiwecony i bardzo kobiecy :) Piekna praca Marylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna kartka , sliczne wykonanie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny kapelusik Marylko, to bardzo efektowna karteczka. Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalną, pamiątkową kartkę zrobiłaś. Pół wieku przeżyte, to ważna sprawa, warto Jubilatce dołączyć informację, co się ważnego wydarzyło na świecie w roku, w którym się urodziła.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na bazę z wykrojnika rewelacja, a sama kartka bardzo mi się podoba!! Super jest ten kapelusik !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i pomysłowa kartka w kształcie kapelusza.Na pewno jubilatka zachwycona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i bardzo elegancki kapelusik, Marylko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i oryginalna kartka:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny Marylko kapelusik i ślicznie wygląda z tego wykrojnika. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kartka kapelusz,nono...tego jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykła i oryginalna! :) pełna radości - śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.