niedziela, 8 sierpnia 2021

Koronkowa pandemia lipiec/sierpień

 Witam serdecznie...

Kolejny miesiąc bawię się u Ani, Justynki i Oli  
W tym miesiącu również wybrałam frywolitkę, a to za sprawą pięknego wzoru Robin Perfetti który zaproponowała Ola :)
Bardzo lubię ten wzór, zrobiłam już nim parę gwiazdek :)
Dziękuję Wam dziewczyny  za kolejne inspiracje i że dalej prowadzicie zabawę ,a ja dzięki  temu mam motywację i zawsze coś usupłam -:)
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę miłej niedzieli, a Ja wracam do moich przetworów :)

16 komentarzy:

  1. O ja cię <3 ale one cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne gwiazdeczki, Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam frywolitke, cudowne śnieżynki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te gwiazdki Marylko, jesteś prawdziwą mistrzynią frywolitki. Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te gwiazdki będą fantastycznie wyglądać na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te śnieżynki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne sa , jak wszystkie Twoje frywolitki :) miłego przetwarzania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie piękne Marylko:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko jak zawsze cudowne te gwiazdki. Kocham te frywolne, są cudne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne gwiazdki. Do grudnia zdążysz zrobić ich całe mnóstwo i będzie piękna choinka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Motywacja to podstawa a śnieżynki perfekcyjne:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.