poniedziałek, 8 czerwca 2020

Celtyckie kolczyki

Witam serdecznie :)))
Mamy miesiąc czerwiec i kolejna zabawy u Reni w której pokazujemy prace zrobione dla naszych 
milusińskich,tych małych i tych całkiem dużych :)
Moje dziecię jest już całkiem duże,ale dla mnie zawsze będzie małą córeczką 💓 
Kolczyki były robione w wydarzeniu na grupie frywolitkowej na FB
autorką wzoru jest Barbara Słodka
powstały z nitki Madeira 15 z dodatkiem kryształków Toho
Pierwszy raz robiłam taką przeplatankę,a że nie miałam profesjonalnego
czółenka celtyckiego zrobiłam je sobie sama z patyczka po lodach  :-) 
Córka zadowolona z prezentu,a to najważniejsze,teraz chodzi w nich do pracy i się asi :))))
a wszyscy zazdroszczą i nie wierzą że to matka zrobiła -:)))
Tak jak pisałam kolczyki wędrują do zabawy u Reni :)
Dziękuję wszystkim za tyle pięknych komentarzy pod poprzednim postem 💓💓💓
Serdecznie pozdrawiam i życzę dobrego dnia :)

27 komentarzy:

  1. Lovely pattern and earrings !

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko piękne subtelene kolczyki. Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent zrobiłaś córci, to prześliczne i niezwykle oryginalne kolczyki.
    Uściski Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności Marylko :) uwielbiam Twoją frywolitke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zamotane i w cudnych kolorach- nic wiec dziwnego, ze zazdroszczą:) Miałam wziąć udział w kolejnym wydarzeniu,ale u mnie ciągle coś innego wypada, a za dużo srok nie lubię. Marylko dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, cudowne są te kolczyki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli potrzeba matką wynalazku :)). Śliczne kolczyki Marylko zrobiłaś dla córci :). Bardzo delikatne, a te koraliczki dodają elegancji :). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności :)
    Brawo pomysłowe czółenka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są Marylko, kawał dobrej roboty za Tobą. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko brawo, kocham i podziwiam frywolitkę i ubolewam że nie mam dziurek w uszach a teraz to już nie ma dla kogo , po co emerytce kolczyki w uszach , w domu chodzić w nich nie będę. Są piękne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne!Bardzo efektowne!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki są prześliczne. Uwielbiam takie prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kolczyki! Wcale się nie dziwię że córcia z dumą je nosi.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudne są! Zazdroszczę ogromnie tej frywoitlkowej umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Misterna robota! Są prześliczne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne. Frywolitka, to zdecydowanie nie dla mnie, choć bardzo mi się podobają te miniaturowe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne kolczyki, bardzo leciutki, taka mgiełka. Ten czerwony koralik ożywia całość. Brawo, ech...
    Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolczyki !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolczyki, i kolorystyka w punkt i wzór świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobne ale białe, te bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.