środa, 27 maja 2020

Parę kartek

Witam serdecznie:)))
Dziś dla odmiany będą kartki,które zrobiłam na różne okazje :) jako pierwsza kartka na rocznicę ślubu
poproszono mnie żeby była delikatna i nieprzeładowana -:) ozdobny wykrojnik zrobił swoje, plus parę kwiatków z foamiranu i gotowe :)

Kartka bardzo się spodobała,więc myślę że podołałam zadaniu :)
Kolejna kartka urodzinowa dla pana 
wykorzystałam do niej stempel od Digi-stemple
Z męskimi to zawsze jest problem,nie wiadomo jak go ugryźć -:)
Ostatnia to karteczka urodzinowa dla mojej wnusi,wykorzystałam stempelek pięknie pokolorowany od Agnieszki 
oczywiście kartka musiała być w jej ulubionym kolorze :)
Ten stempelek jest taki uroczy, radosny,że dodałam tylko perełki i tak się wpasowały że wyszło ich dziesięć, dokładnie tyle samo ile lat ma Zuzia :))
Aguś bardzo Ci dziękuję za tą śliczną księżniczkę i za resztę 💗
Przesyłam serdeczne pozdrowienia i życzę dużo,dużo słoneczka,a przede wszystkim zdrówka :)))

27 komentarzy:

  1. Marylko, piękne kartki, każda w innym rodzaju i każda wspaniała. Pierwsza najbardziej przypadła mi do gustu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te kartki a ta ślubna taka delikatna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są piękne ale ostatnia mnie powaliła

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pierwsza jest moją ulubioną, choć ciężko wybrać, wszystkie są dopracowane, z klimatem, bardzo piękne. <3 Jakby każda kartka oddaje to COŚ, no chce coś napisać, a nie wiem jak. hehe Pozdrawiam cieplutko. :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne! Super z tymi koralikami wyszło- tyle ile lat ma wnusia. W ogóle taka radosna jest i śliczna.
    Masz rację kobietom jakoś łatwiej kupować prezenty, robić kartki itp, a z facetami to trochę trudniej.Ale jak się zna zamiłowania i pasje, to idzie łatwiej.
    Pierwsza z prezentowanych kartek jest- jak dla mnie- taka piękna,ze zapiera dech w piersiach! Kolory, elementy, precyzja wykonania po prostu cacko!
    Pozdrawiam Marylko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko kochana, piękne kartki!! Każda inna i zachwyca tak samo :). Ale mnie również ta pierwsza przypadła do gustu najbardziej :)). Kartka dla wnusi cudowna, taka radosna, dziewczęca. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne, a Wnusi śliczniutka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowne i pełne wdzięku karteczki a ta dla wnusi to takie cudeńko:)
    Uściski Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki, Marylko!
    Każda na inną okazję, wszystkie mają swój urok, więc trudno wybrać tę najpiękniejszą.
    Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko, przecudne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, piękne kartki zrobiłaś! Dla mnie naj jest ta pierwsza, delikatna i elegancka zarazem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe delikatne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki zrobiłaś:)Każda wyjątkowa na sój sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kartki pięknie skomponowałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe karteczki, każda ma to cos :) pierwsza taka dopieszczona, druga- swietnie sobie poradziłas z meskim tematem, a trzecia- jaka słodka :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko świetne są te kartki wszystkie. Stempelek jest boski i bosko pokolorowany. Świetnie wykorzystany wykrojnik na ślubnej kartce, mam podobny i zawsze mam problem jak go ugryźć. A męska kartka z tym stempelkiem , rewelacja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie przepięknie się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne karteczki! ale najbardziej podoba mi się ta ślubna. Cudowne kwiaty i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marylko, kartki są piękne, ale ta pierwsza, taka brzoskwiniowa, pastelowa, zachwyciła mnie wyjątkowo, same cuda tworzysz! Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie kartki piękne: cudownie "ugryzłaś" temat męskiej karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie karteczki bardzo piękne. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie śliczne karteczki. Z męsko też mam problem.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Marylko piękne kartki- wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne karteczki! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie piękne, ale zwróciłam uwagę na tą z motorem.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.