poniedziałek, 29 czerwca 2020

Bransoletka

Witam serdecznie :))
Nie wiem jak Wy,ale mnie ta pogoda ostatnio wykańcza,ja wiem że deszcz potrzebny,no ale może już wystarczy ????????
moje roślinki na działce już trochę podtopione,inwazja ślimaków i mrówek robi swoje,oj zbiorów to w tym roku nie będzie :)
Robótkowo dzieje się dużo,gorzej z publikowaniem :) pracuję troszkę szydełkiem,troszkę czółenkiem -:)
Zrobiła bransoletkę w/g wzoru Coriny Meyfeldt 
Tym razem wypróbowałam kordonek  Yarn Art Tulip
nawet fajnie się supła,tylko trzeba luźniej robić i wtedy zaciąga się bez problemu 
Mam nadzieję że nie zanudzam Was już moimi frywolitkami,i obiecuję że następny post będzie niefrywolitkowy -:)
Kochani życzę Wam pięknych wakacji,przede wszystkim zdrowych,uważajcie na siebie,bo niestety wirus dalej szaleje !!!
Pozdrawiam serdecznie :)

26 komentarzy:

  1. Wspaniała frywolitkowa biżutka :) Tobie także udanych bezpiecznych wakacji życze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko jak dla mnie możesz te frywolitki pokazywać non stop, bo uwielbiam ja oglądać w każdej postaci. Bransoletka wyszła Ci pięknie a z tymi koralikami wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ śliczności wysupłałaś:) bardzo mi sie podoba:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko no co Ty kochana, nigdy nie zanudzisz swoimi cudami frywolitkowymi :). Piękna bransoletka!! A co do pogody to brak słów, za dużo tego deszczu :((. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! Fajne są te czerwone akcenty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, ogromnie mi się ta bransoletka podoba.
    U mnie leje i są burze codziennie - właśnie przed chwilą skończył się taki "seans".
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoeltka. Znam ten wzór i uważam, że wcale nie jest łatwy z uwagi na dużą liczbę słupków na kółkach, które czasem trudna zaciągnąć, ale u Ciebie wszystko piękne.
    Z tym deszczem to masz rację, mogło by już trochę wystopować. Pozdrawiam serdecznie z mokrego znowu Mazowsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o pogodę to myślę tak samo, po prostu masakra. Jak nie leje to grzeje - to już nie na moje zdrowie:)
    Lubię oglądać Twoje frywolitki i wcale mnie to nie nudzi. Dzisiejsza też jest śliczna. Uściski Marylko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiekna, takie małe biżuteryjne cudeńko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bransoletka.Bardzo fajne kolory i dodatki
    czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie prezentuje się ta bransoletka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Frywolitki zawsze miło pooglądać. Są takie piękne ! Mnie pogoda wykańcza ciśnieniowo, ale deszcz u nas tylko trochę popadał. Woda w zalewie się podniosła do pomostu, ale żadnego nieszczęścia nie było. Przed chwilą wróciłam ze spaceru i widziałam,że już opadła do swojego, normalnego poziomu. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności wykonałaś :)
    Widać, że pracochłonna jest ta bransoletka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam frywolitkowe prace, więc nigdy mnie nie zanudzisz. Świetna bransoletka!
    Dla mnie w pogodzie najgorsze jest to, że nie zna umiaru, albo upał, albo potop:(
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam frywolitkę w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie nudy ! Ja tam frywolitkę mogę oglądać całą dobę ! Jeszcze taką piękną bransoletkę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pogoda w ty roku bardzo kapryśna, ale faktycznie deszcz potrzebny. Niestety kiedy jest go za dużo, to też nie jest dobrze.
    Bransoletka piękna!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdziwe cudeńko stworzyłaś. Mnie się frywolitki nigdy nie znudzą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, śliczności wysupłałaś🥰dla ciebie również udanego wakacyjnego wypoczynku 🌷

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwone akcenty dodają uroku Twojej bransoletce do pracy.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Marylko super bransoletkę stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zauroczona branzoletka. Cudowna. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. Ponoć sierpień ma być cieplejszy :), bransoletka mistrzostwo i na pewno była pracochłonna.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.