piątek, 22 lutego 2019

Recykling

Witam serdecznie....
Zastanawiam się czy Wy też tak macie,że zbieracie wszystko co się może przydać ???
Ja to praktycznie zbieram wszystko,od wstążek po różne papierki, puszki,różne obrazki,ostatnio zostawiłam pierwszą stronę z kalendarza ściennego,bo była w super deseczki,na pewno wykorzystam ją w jakiejś kartce :)
Pudełeczko które dziś pragnę Wam pokazać powstało właśnie z takiego recyklingu po serku topionym :)
Przyozdobiłam je papierem z Lidla,kupione jakiś czas temu,teraz przyszedł czas żeby je wykorzystać,bo chodziło o niebieski kolor :)
Na pudełeczku umieściłam moje kwiatki z fomiranu,oprócz dużego niebieskiego który jest od Ewuni.
Brzegi ozdobione perełkami,taśmą ozdobną i koronką,znalazł się również mały aniołek,który zrobiłam z masy z Kika
Pudełeczko pełni rolę kartki, gdzie pod spodem górnej pokrywy są napisane życzenia,
a do środka zmieściło trochę przydasi i mała zakładka frywolitkowa
Autorką wzoru jest Gloria Nelson
Pudełeczko dotarło już do dostojnej jubilatki,przypadło jej do gustu,co bardzo mnie cieszy :)
A Wam się podoba ?
Mam w planach zrobić jeszcze parę takich pudełeczek,to było moje pierwsze :) 
Serdecznie dziękuję za waszą obecność:)
 Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.


39 komentarzy:

  1. Prześlicznie ozdobiłaś to pudełko! Dostało nowe życie i to w jakich pięknych kolorkach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełek nigdy dość , ale żeby wykorzystać takie po serkach topionych to nie wpadła, A tu takie fajne opakowanie na prezent. Super wyszło Marylko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak,też zbieram różne drobiazgi, bo mogą się kiedyś przydać...a Twoje pudełeczko jest prześliczne 😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. drugie życie pudełka,miło że tak o nie zadbałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. A to śliczne pudełeczko pełne miłych niespodzianek trafiło do mnie! Dziękuję jeszcze raz, Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełeczko w niebieskościach, Marylko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko bardzo fajne pudełko!!!!Pięknie je ozdobiłaś!! W sumie to nie wiedziałam, że te pudełeczka można tak kreatywnie wykorzystać, zawsze je wyrzucam :)). A co do zbierania to ja również jestem takim chomikiem i uważam, ze kiedyś wszystko "przyda się " :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ozdobiłaś pudełeczko Marylko, bardzo fajny pomysł.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. och ja bym chciała serek z takiego pudełeczka wyciągac :) a co do przydasi to ja tez taka śmiecviara jestem- wszystko sie przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełeczko i nie ma się co dziwić, że się spodobało.
    Recykling bardzo udany.
    Zakładka też śliczna, a przydasiów nigdy dość :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. No może założymy klub zbieraczy :))) Mam nawet taki wielki kosz do którego wrzucam różne skraweczki i inne drobiazgi potencjalnie do niczego nieprzydatne. Z nich właśnie w większości powstaje mój dziennik. Ale pudełka po serkach jeszcze nie przerabiałam, fajny pomysł. Ślicznie go ozdobiłaś Marylko, miło mi że i mój gnieciuszek zagościł na wieczku :) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pudełeczko, piękne i na pewno było bardzo oryginalną kartką. Super pomysł, rewelacja a i wykonanie bardzo staranne. Frywolitka :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. This is so creative and gorgeous!! I love the pretty flowers!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pudełko, w moim ulubionym kolorze. Gdybym takie miała, to pewnie bym je wykorzystała do... przechowywania wszystkiego, co "przyda się": guziczków, koraliczków, wstążeczek, karteczek... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na kartkę w pudełeczku! Pudełeczko wyśmienicie się prezentuje i czytając posta wszystkim się podoba. Co do zbieractwa wszystkiego, to ja przechodzę sama siebie. Zbieram, a jak mi się już nie mieści w trzech komodach, to niestety pozbywam się niektórych rzeczy. I tak w kółko. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne pudełeczko :) A zakładka jest przepiękna! Też zbieram różne rzeczy"bo mogą się przydać". Chociaż od jakiegoś czasu staram się ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marylko, pięknie ozdobiłaś pudełeczko i znalazłaś dla niego super zastosowanie :-)
    Zakładka jest prześliczna!
    A co do zbieractwa, też tak mam... już nawet wszyscy w domu pytają, czy mi się przyda ;-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przejmuj się Marylko. W naszym ( czyt.blogowym ) świecie, chyba wszyscy tak mają ( ? ). Nie ma takiego złomu co się nie przyda w domu. Ja idę w tym zbieractwie jeszcze dalej ... chyba. Bo mi się każdy kawałek drewienka przydaje. Każda kora odpadnięta z drzewa, a szczególnie z brzozy, suchy mech i inne cuda niewidy :)
    Pudełeczko cudownie przerobiłaś i na pewno jubilatka była zachwycona. Niskie ukłony Mistrzu :)
    Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem chomikiem, ale takie pudełka wyrzucałam:( choć nieczęsto, bo raczej serki wszelakie robię sama;) piękne pudełeczko Marylko:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialnie ozdobiłaś pudełeczko, czapki z głów! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny pomysł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudełeczko pierwsza klasa!!! I frywolitkowa zakładka wygląda fantastycznie, więc jak dlamnie to był cudowny prezent:-)
    A co do zbieractwa to myślę że większość rękodzielników tak ma:-) Pozdrawiam cieplutlko:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hihi, czyli moje zbieractwo to nie choroba?! Już mi lepiej, bo dzieci od dawna śmieją się z mojego chomikowania;)
    Wspaniały recykling! Pudełeczko rewelacyjne, w dodatku niebieskie...ech;)
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudełeczko jak cukiereczek. Slicznie wyszło. Ja także zbieram podobne przydasie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. zbieractwo to nałóg rękodzielników, ale bardzo pozytywny nałóg jak widać:-) Świetny pomysł na wykorzystanie pudełeczka a zawartość supełkowa piękna. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniałe pudełeczko tez zbieram i przerabiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pudełeczko - małe cacko, śliczne!! Co do zbieractwa, to spuszczę tu zasłonę milczenia :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo efektowny recykling. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pudełeczko!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna ozdoba. Każda z nas zbiera jakieś skarby, które później wykorzystuje do swoich prac.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Och jakie piękne pudełko. Uwielbiam te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Sprawiłaś że to pudełeczko to prawdziwe cacko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie odnowione pudełko :-) A w środku też cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny recykling. Uwielbiam takie przeróbki, a Twoja jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.