wtorek, 19 marca 2019

Kartki dla Ani i Uli

Witam bardzo serdecznie...
Przepraszam że ostatnio mało mnie było u Was na blogach,nie wszędzie zostawiłam komentarz,czasami nie miałam możliwości tego zrobić.
Tak się jakoś porobiło,że trochę czasu spędziłam w szpitalu,wróciłam w piątek,szczęśliwa że to już koniec,a jednocześnie trochę zmęczona szpitalnym życiem :)
Dziś przysiadłam i wzięłam się za robienie karteczek na marcowe zabawy,toż to już przeszło połowa miesiąca,najwyższy czas,myślałam że w tym miesiącu nie dam rady i nie będę brała udziału,ale trochę byłoby mi szkoda,w końcu bawię się z Wami prawie od początku :)
Jako pierwsza karteczka dla Ani
z palety kolorów wybrałam : biały,brązowy i szary
*****************************
Następna kartka to kartka dla Uli w formie okrągłej
A oto moja kartka :)
Jak widać moje kartki proste aż do bólu,ale na tyle mnie było stać tym razem :)
Kochani bardzo Wam dziękuję za tyle wspaniałych komentarzy,za waszą obecność :)
Serdecznie pozdrawiam i do następnego razu już niedługo :)

24 komentarze:

  1. Może i proste, ale przez to bardzo eleganckie, wysmakowane i piękne!
    Zdróweczka Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Wielkanocna praca,taka eco :) a kartka bombka jest piękna, ten kwiatuszek ją rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki. Dla mnie nie są wcale za proste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki, Marylko!
    Dużo zdrówka Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystkie karteczki, ale szczególnie zachwyciłam się wielkanocną, bardzo subtelną a wymowną :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe karteczki życzę zdrówka Marylko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko przepraszać nie musisz bo są w życiu sprawy ważniejsze, takie jak zdrowie :)). Ciesze się, że już wyzdrowiałaś i wróciłaś do nas :)). Karteczki śliczne!!! Ja lubię takie delikatne :)) Ściskam Ciebie bardzo mocno i słonecznego, miłego dnia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko przed wszystkim to dużo zdrówka życzę.
    Kartki zrobiłaś świetne. Te nakrapiane piórka wyglądają super, bombka niezwykle urokliwa.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko, zdrowie jest najważniejsze - życzę Ci go dużo, dużo. A karteczki są [przepiękne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się Marylko, że już wróciłaś :))) Mam nadzieję, że szybko nabierzesz sił. Karteczki nie są aż tak proste, to ładne kompozycje i wspaniale się prezentują.
    Ściskam Cię bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, dużo dużo zdrówka :) Jak zawsze przepiękne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne karteczki. Gratuluję. Życzę dużo zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko życzę duuużo zdrowia. Śliczne karteczki.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna ta wielkanocna kartka! Zdrówka Ci życzę Marylko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ,sama Francja elegancja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko obie kartki są super
    Dużo zdrówka życzę i dbaj o siebie
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami trudniej zrobić coś prostego a naprawdę ładnego, bo by przesadzić to bardzo łatwo ;)
    śliczne karteczki :) mają w sobie wiele uroku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Okrągłe karteczki wcale nie są proste, za to bardzo oryginalne. Pobyt w szpitalu może być dołujący, Twój powrót do aktywności twórczej jest szybki i udany, życzę zdrówka i pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zupełnie nie wyglądają na proste - są estetyczne, eleganckie i efektowne :)
    Życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marylko, przepiękne kartki. Dużo zdrowia dla Ciebie 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe karteczki :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.