poniedziałek, 18 lutego 2019

Dwa serca

Witam serdecznie..
Zmotywowaną zabawą u Reni postanowiłam zrobić zawieszki w kształcie serca,bo taki temat mamy w lutowym zadaniu :)
Autorką wzorów jest Agnieszka Hrabia,która na FB w jednej z grup szydełkowych je udostępniła.
Kotek w sercu dla mojej młodszej wnusi,która jest prawdziwą kociarą:-)
Zawieszka fajnie prezentuje się w oknie.
Druga zawieszka z krokusem,na przywitanie wiosny :)
W piątek była piękna pogoda,więc machnęłam wszystkie okna i zawieszka zawisła w kuchennym okienku :)
Mam w planach jeszcze inne wzory tych zawieszek,bo autorka podała ich więcej :)
Baner na zabawę lutową u Reni.
Piękna pogoda już nas rozpieszcza,ale zima jeszcze trwa,podobno mają wrócić mrozy !!!
Serdecznie dziękuję za odwiedziny,pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko i życzę dobrego dnia :))

23 komentarze:

  1. Marylko, obie zawieszki bardzo piękne, ta druga taka wiosenna, a pierwsza to miód na moje serce.:) Śliczny kotek!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fileciki, mam w planie tylko kiedy ja na to wszystko mam czas znaleźć:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko, śliczne szydełkowe zawieszki!
    Wiosnę już widać, ale z pewnością zima się jeszcze odezwie...
    Miłego tygodnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serduszkowce :) misterna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne,zwłaszcza ten pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, serduszka są przeurocze.
    Jeszcze raz dziękuję za prezent, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zawieszki! A ta zima to niech już nie wraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, świetne, ale ta z kotem.....cudo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Dla mnie takie rękodzieło jest nieosiągalne, więc chociaż u Ciebie je mogę podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zawieszki okienne! Ta z kotem jest obłędna, a ta z żonkilem przywołuje wiosnę. Obie bardzo interesujące. Przesyłam wiosenne serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam nadzieję, że zima już sobie odpuści :)))
    Twoje serduszka Marylko wyglądają ślicznie, to znakomity pomysł na dekorację.
    Ściskam Cię bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super te filetowe serduszka, aż mam ochotę natychmiast złapać za szydełko, tylko filetów nigdy nie robiłam więc nie wiem czy ogarnę, ale na pewno spróbuję:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zawieszki, obydwa wzory bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. They're so creative and beautiful!! I love them!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zawieszki!!obie;) na pewno cudnie wygląda w oknie:) Marylko dziękuje że bawisz się ze mną i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko kochana są śliczne!! Zwłaszcza te z kotkiem!!! Oj jestem ciekawa kolejnych :)) U nas w stolicy również piękna pogoda, słońce, lekki wiatr - aż życie wróciło :)). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne serca. Ciekawa jestem innych wzorów. Wnuczki będą szczęśliwsze.
    Zima mogłaby już powiedzieć ostatnie słowo, ale każdy zdaje sobie sprawę, że to niemożliwe. Cieszmy się więc każdym promykiem słoneczka.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ są piękne te serduszka - kocie skradło moje serducho :-))) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne sedrucha :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.