piątek, 15 lutego 2019

Szydełkowe podkładki

Witam serdecznie...
Jakiś czas temu zrobiłam takie podkładki,wzorek mam dzięki uprzejmości  Dorotki  za który bardzo dziękuję :)
Podkładki były prezentem dla mojej blogowej koleżanki Basi,która dziś obchodzi urodziny :)
Mam nadzieję że jubilatka zadowolona :)
*****
Pochwalę się jeszcze jaką niespodziankę dostałam od Zosi
 która obdarowała cztery osoby,a wśród nich i ja się znalazłam :)

Bardzo Ci dziękuję Zosiu za tyle cudnych przydasi :-)
Was kochani bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu,podobno ma być ciepło...


31 komentarzy:

  1. Śliczne podkładki! Zielony kolor pięknie zwiastuje wiosnę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te dwukolorowe podkładki, fajny zestaw kolorystyczny. Prezent extra !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne i bardzo wiosenne podkładki, a niespodzianka od Zosi fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te podkładki :))śliczne zestawienie kolorów:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe te serweteczki :) :) :) a prezent od Zosi dostałam taki sam :) cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne podkładki. Idealnie dobrane kolory! Na pewno prezent się spodoba 🙂
    I Ty też dostałaś super prezent!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam je u Basi,piękne podkładkita soczysta zieleń z bielą robi wrażenie.
    Robisz same cudeńka Marylko .
    Wspaniały prezencik otrzymałaś,dobrze go niebawem wykorzystasz😊 zapewne.
    Buziaczki ślę 😙😙😙😙

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne!! I te kolorki wiosenne - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko podkładki są śliczne!!! Bardzo ładne połączenie bieli i zielonego :)). I śliczny, misterny wzór. Piękne rzeczy dostałaś :). Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne podkładki z akcentem wiosennym:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podkładki, Marylko!
    A Zosia super prezent przygotowała :-)
    Słonecznego weekendu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, te podkładki są prześliczne, przed chwila podziwiałam u Basi.
    Pięknie Cię Zosia obdarowała.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne podkładki. Upominek od Zosi cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne podkładki:-) Gratuluję prezentów od Zosi :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega piękne podkładki, ta zieleń tak pozytywnie nastraja. :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jenyś jakie cudne cudne :)
    wspaniałości i od Zosi wiem coś o tym obdarowała mnie nieraz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne! Kolorek zielony jak świeża wiosenna trawa :) Gratuluję pięknego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja dawno nie dziergałam:-) Śliczne wiosenne podkładeczki Marylko a i walentynkowy mikołaj bogaty:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marylko cudne podkładki-świetny ten kolorek zieleni. Piękny prezencik dostałaś. Pozdrawiam i miłego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny komplecik wydziergałaś Marylko!Jubilatka na pewno zachwycona.
    Pozdrawiam cieplutko:) Wspaniałego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż się zrobiło wiosennie, śliczne! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. They're so gorgeous!! I love the design!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne podkładki i świetny wzorek.A kolory
    na powitanie wiosny.Przydasi nigdy za wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne podkładki!!! Wspaniały prezent!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne podkładki- to tak na przywołanie wiosny?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne serwetki i zanim przeczytałam, zobaczyłam serwetki takie, jakie widziałam u Doni, ale po przeczytaniu, wszystko wyjaśniło się.
    Prezent wspaniały!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podkładki są cudowne Marylko, śliczne połączenie kolorów wprowadza radość. Wzór jest przepiękny, jestem zachwycona i ogromnie Ci za nie dziękuję. To niezwykły prezent i przemiła niespodzianka. Sprawiłaś mi ogromną radość, będą mi Ciebie przypominać, zwłaszcza w święta wielkanocne.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.