piątek, 11 grudnia 2020

Ślubnie, imieninowo i świątecznie

 Witam serdecznie:)

Dziś karteczki które zrobiłam na różne okazje ,jako pierwsza kartka ślubna 
Kwiatki z foamiranu mojej produkcji -:)
Kartka miała spełnić warunek, gdzie były życzenia i miejsce do podpisu 60 osób, zrobiłam tak : w środku  na prawej stronie nakleiłam życzenia, a po drugiej stronie umieściłam kieszonkę i włożyłam puste tagi ,także spokojnie wszyscy się podpisali :) oczywiści nie pomyślałam żeby zrobić zdjęcie środka -:)
Następna karteczka którą wykonałam to kartka z okazji imienin Basi
I ostatnia to kartka świąteczna ,w tym roku to jedna z niewielu jakie zrobiłam, ponieważ już nie wysyłam kartek, dlatego że niestety koszty znaczków sami wiecie jakie są !!!
w tej kartce tekturkę potraktowałam embossingiem na gorąco i zrobiłam nowe poinsecje z wykrojnika 
lady e design, ten świecący nalot to puder do ciała w aerozolu z Action -:) przyklejony na klej w spray również z Action -:)
Kochani jak tam przygotowania do Świąt u Was ? ja w tym roku jakoś szybciej się ogarnęłam -:)) okna mam pomyte ,świąteczne dekoracje na swoim miejscu, nawet już choinka stoi przystrojona -:) wczoraj spadł u mnie pierwszy śnieg, dziś jeszcze jest ,może w tym roku będą białe Święta ??? 
 Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka 💓💓💓

23 komentarze:

  1. Takie świeże i delikatne :) Cudowne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki cudowne, szczególnie ślubna. Jestem w trakcie pieczenia c8asteczek, okna 2 umyte.Jestem troche zaziebiona ,chyba pozostałe 2 okna tylko od wewnątrz i świeża firanka.Snieg był 2 dni , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te kartki. Najbardziej mi się podoba imieninowa. U mnie czysto już, bardzo dużo śmieci wyniosłam z domu, żeby pożegnać stary rok ale ozdób jeszcze nie zainstalowałam. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko, przepiękne kartki zrobiłaś.
    U mnie śnieg utrzymał się tylko przez jeden dzień, a teraz właśnie pada deszcz.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki Marylko, świetnie wyszły Ci foamiranowe kwiatki. Ja chce okna jutro myć a jak będzie mróz to we wtorek. Ale za to wszystkie prezenty już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko piękne kartki, takie subtelne i delikatne. Super, że masz już większość prac do świąt zrobionych .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki a kwiatki z foamiranu zawsze podziwiam.
    Ja jeszcze na etapie porządków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas śnieg juz topnieje:( Piękne karteczki, a kwiaty podziwiam nieustannie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko kartki są przepiękne! Świetny masz styl, zawsze wychodzi gustownie i elegancko :). U mnie jest podobnie jak u Ciebie jeśli chodzi o przygotowania do świąt i jestem z siebie dumna :). Chyba pierwszy raz bez nerwów i gonitwy :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki, delikatne i eleganckie zarazem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki Marylko a ślubna najpiękniejsza.
    U nas też bielusieńko, oby tak do Świąt wytrzymało.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, jestem szczęściarą bo otrzymałam od Ciebie wspaniały prezent i cudowne karteczki. Wszystkie Twoje prace są prześliczne, a kwiaty podziwiam. Bardzo Ci dziękuję za piękny dar.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki prześliczne, zwłaszcza ślubna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, kwiateczki z foamiranu!!! Cudne są! Pięknie zdobią kartki. U mnie święta na razie w lesie - ale zaczęłam od pierniczków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne i różnorodne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie kartki piękne i wyjątkowe ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne karteczki:) ślubna kojarzy mi się z wiosną:):)
    Muszę rozejrzec się w Action następnym razem, klej w sprayu mnie zaintrygował:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marylko super kartki stworzyłaś :) O i już jesteś ogarnięta no niby ja też ale do mnie nikt nie przyjeżdża ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.