poniedziałek, 21 grudnia 2020

Drutowy komplet dla Natalki

 Witam serdecznie ....

Przed nami już ostatnie  przygotowania świąteczne, ruch na blogach nieco zmalał, ale to chyba normalne  :) dziś wpadam na chwilę pokazać jaki komplet zrobiłam dla mojej młodszej wnuczki.

Kiedyś kupiłam taką włóczkę specjalnie na dziecięce robótki i tak sobie trochę poleżała -:)

Czapka i baktus zrobione ściegiem francuskim
Natalka zadowolona, bo komplet w jej kolorach ,trochę marudziła że za mało niebieskiego ,ale ostatecznie zaakceptowała, no niestety dzieci też mają swoje zdanie -:) 
A teraz chwalę się :)))
Jakiś czas temu zapisałam się na Candy u Ewuni i wygrałam piękną nagrodę :) Ewunia obdarowała jeszcze dwie inne osoby, a takie prezenty trafiły do mnie :)
Dokładniejsze zdjęcia możecie zobaczyć u Ewy na blogu. 
Ewuniu bardzo Ci dziękuję za tak piękny prezent ,włożyłaś w niego dużo pracy i serca 💓💓💓
Spotkała mnie jeszcze jedna niespodzianka ,na grupie Świrów Rękodzieła na FB  robiłyśmy aniołki z Ulą ,kto zrobił i wstawił zdjęcie gotowej pracy mógł zdobyć nagrodę od sponsora  jakież było moje zdziwienie, gdy dotarła do mnie informacja że to właśnie ja zostałam laureatką  w ogóle się nie spodziewałam, bo powstało tyle innych pięknych aniołków :)
Tutaj moje aniołki :)
Moja praca w banerku :))
Bardzo dziękuję komisji za oddane głosy a sponsorowi za nagrodę :)
Kochani jeszcze w tym tygodniu wpadnę z życzeniami świątecznymi, a teraz życzę Wam spokojnego i zdrowego dnia 💓💓💓

8 komentarzy:

  1. Marylko anielskie gratulacje :) komplecik dla wnusi jest uroczy, piekne pastelowe kolorki :)moja choinka właśnie sie stroi w Twoje rękoczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko, gratulacje wygranych.Kompkecik dla wnuczki śliczny, typowy dla małej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny pastelowy komplecik dla Natalki, jest cudny. Aniołki są prześliczne i gartuluję wygranych. Pozdrawiam świątecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko świetny ten dziewczęcy komplecik, wnuczce będzie cieplutko. Gratuluję Ci wspaniałych prezentów , Ewa obdarowała Cie po królewsku a w Twoich Aniołkach bardzo spodobały mi się skrzydełka ze wstążek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci Marylko wygranej! Cieszę się również, że podoba Ci się mój prezent.
    Komplecik dla wnusi jest śliczny, kochana z Ciebie babcia.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, jaki uroczy i dziewczęcy komplecik.
    Gratuluję wygranej i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko gratuluję wyróżnienia i nagrody, ale komplecik przygotowałaś świetny! i rozumiem doskonale umiłowanie do niebieskiego;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik dla Wnusi wyszedł cudownie. Słodziutkie kolorki i piękne wykonanie.
    Gratuluję wygranej i przesyłam pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.