środa, 20 listopada 2019

Jesienne róże

Witam serdecznie....
Wygrzebane w piwnicy pudełko po cygarach,które dostałam parę lat temu od znajomej z Holandii wreszcie doczekało się zainteresowania z mojej strony -:) 
Kombinowałam z nim nieźle,ponieważ nie miałam specjalnych narzędzi i tych wszystkich pierdółek do ozdoby,no i zdolności żadnych :)))ale trochę poczytałam i myślę sobie spróbuje,najwyżej nie wyjdzie -:)
wzięłam to co miała,zwykłą białą emulsją pomalowałam kilka razy,potem dałam serwetkę,polakierowałam lakierem - ten musiałam kupić,bo niestety w domu nie było takiego specyfiku -:) 
pociapałam złotą farbą,taką kiedyś kupiłam,nie wiem po co,ale teraz się przydała :)))
na boki przykleiłam serwetkę że złotymi elementami
na górę pudełka po bokach dałam kawałki ozdobnej taśmy i przykleiłam kryształki.
Ubaw miałam po pachy przy tworzeniu,to moje drugie spotkanie z decoupage,pierwszy raz był tutaj
Efekt końcowy nawet mi się podoba,myślę że jeśli nadarzy się okazja,to jeszcze coś zrobię w tej technice :)
Moje różane pudełeczko,leci do zabawy u Reni
Bardzo wszystkim dziękuję za to że wpadacie do mnie na moment i zostawiacie ślad w postaci komentarza :)))
Serdecznie pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci wyszło pudełeczko , dostało nowe życie - iście królewskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko, aż nie chce się wierzyć że to Twoja druga praca w tej technice. Ja jestem zachwycona!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko Marylko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no jak na drugie poczynania z decu to ja jestem pod wrażeniem:), przy okazji poproszę o maila, jesteśmy parami w wymiance Świry Rękodzieła oto mój:
    asikowemajsterkowanie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko wyszło świetnie i sama tęsknie trochę za Decoupage, ale czasu wciąż brak. Marylko bardzo dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super Ci wyszło to pudełeczko. Aż się wierzyć nie chce, że to Twoje drugie spotkanie z decou. Gratuluję !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, może i to Twoje drugie spotkanie z decu, ale mam nadzieję, że nie ostatnie! Kochana to romantyczne pudełko jest super!! Pięknie je zrobiłaś, wielkie brawa :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie szkatułki i przyznam szczerze, że od dawna chce taka stworzyć na swoją biżuterię i ciągle nie jest mi po drodze. Piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami coś musi poczekać na odpowiedni czas i tak stało się ze zwykłym pudełkiem - zmieniło się w śliczną szkatułkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko, prześlicznie wygląda to pudełeczko, jest bardzo dekoracyjne i jednocześnie romantyczne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolności żadnych??? Co ty Marylko wypisujesz! Poradziłaś sobie znakomicie, to śliczne i bardzo romantyczne pudełeczko. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W ogóle nie widać żeby pierwszy raz bawiłaś się decu :) Pudełko wyszło Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokombinowałaś widzę nieźle ;) ale efekt jest niesamowity. Prześliczne pudełeczko wyszło :) na najcenniejsze skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pudełeczko Marylko! Ślicznie wszystko połączyłam w całość 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmotywowałaś mnie do działania
    Mam kilka takich pojemników po słodyczach
    Biorę się do pracy❤️♥️

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.