piątek, 2 sierpnia 2019

W sierpniu rządzą kokardki :)

Witam serdecznie...
Nowy miesiąc i nowe wytyczne do kartkowej zabawy u Ani 
oprócz palety kolorów,jako dodatek ma być kokardka :)
powstały dwie kartki na ślub
pierwsza z grafiką którą kiedyś dostałam w jakiejś wymiance,niestety nie wiem kto jest jej autorem :)
druga w formie easel card z tekturką 
następne to dwie kartki na chrzest
Myślę że kolorystyka zachowana,a i kokardki widoczne :)
Wszystkie kwiatuszki to moje własne wykonanie :-)
Bardzo dziękuję Ani za kolejny miesiąc,ciekawe co będzie we wrześniu ?
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia :))

27 komentarzy:

  1. Marylko jesteś błyskawica, ja ledwo lipiec podsumowałam a Ty już z sierpniem jesteś gotowa. I to z wielkim przytupem bo kartki są przepiękne. Trudna mi nawet faworytkę wybrać, bo każda ma coś w sobie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki przygotowałaś Marylko! Każda jest piękna i delikatna, jak okazja na którą wykonana.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. They are all so gorgeous!! I love the beautiful designs of each one!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: BAG OF YOUR DREAMS ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki są przecudowne. Każda mi się podoba, każda ma to COŚ w sobie. Chyba pierwsza to moja faworytka, choć ciężko mi się zdecydować. hehe Uściski serdeczne posyłam. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie subtelne, śle zgadzam się z wyborem Agi😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, kartki są piękne!!! Te ażury są obłędne!!! Uwielbiam je, gdyż przypominają mi koronki i gipiurę :). Karteczki są bardzo eleganckie, subtelne, delikatne. CUDA! Buziaczki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze karteczki wszystkie, pewnie wymagały sporo precyzyjnej pracy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, podobaja mi się błekity na kartkach do Chrztu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki wykonałaś!!! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, wspaniałe karteczki, takie cudne i kolorowe. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, zrobiłaś przecudne kartki! Takie na bogato :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne karteczki i takie subtelne kolory.
    Nie wybieram naj.... wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie karteczki są śliczne ale dwie pierwsze zachwyciły mnie bez reszty - no coś pięknego!
    Miłej niedzieli Marylko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marylko, przepiękne kartki, zachwyciły mnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne pastelowe w kokardki ubrane karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie piękne, ale ta okrągła porwała moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki Marylko, bardzo bogate, świetnie wyważone i przez to bardzo eleganckie. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne karteczki, druga najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki :) Każda niepowtarzalna i wybranie jednej byłoby niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki, wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.