wtorek, 30 lipca 2019

Kartka pop-up dla Uli

Witam serdecznie :)
Miesiąc wakacji już za nami,upały nie odpuszczają :) może to właśnie upały ponoszą winę za to, że nic się człowiekowi nie chce -:)
Wymodziłam taką kartkę w formie pop-up na zabawę u Uli 
Bazę wycinałam sama :)
ozdobiłam papierkami które kiedyś kupiłam w Aldi,
reszta to recykling  ze starej kartki i parę wyciętych elementów.
wydaje mi się że mogłam wyżej przykleić te choinki ;-) ale jest jak jest :))
w końcu to jest mój pierwszy raz :-)
Najważniejsze że spróbowałam nowej formy,ale czy do końca jestem z
 niej zadowolona,to nie wiem :-))
Serdecznie pozdrawiam i życzę dobrego dnia :))

21 komentarzy:

  1. ale świetny pomysł z tymi choineczkami, pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so beautiful!! I love the snowman pop-up!! It's fabulous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś być z siebie dumna, bo praca jest niesamowicie piękna i bardzo klimatyczne! :) Upały mnie męczą strasznie, wszystko robię w zwolnionym tempie i wręcz marzę o ochłodzeniu. :D Pozdrawiam, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bądż dumna kartka wyszła piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześlicznie się prezentuje ta forma świątecznej kartki! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka wyszła prześliczna- jest powód do dumy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, świetna kartka, zauroczyła mnie ta zimowa scenka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż miło popatrzeć na te zimowe kartki w taki upał! Urzekł mnie bałwanek :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No i zapachniało choinką i Świętami BN:) Super karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka wyszła Ci rewelacyjnie :) Jest bardzo radosna i taka lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bądź dumna kartka się udała :) choinki faktycznie mogłby być ciut wyżej, ale tak też jest fajnie :) Dziękuję, że jednak Ci się zechciało mimo upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo, brawo i jeszcze raz brawo kochana!:))) Dałaś radę Marylko, jak to mówią „pierwsze koty za płoty” :)). Pięknie zrobiłaś Marylko!!! Super dopasowałaś wszystkie wzory, a choinkami nie przejmuj się - to jeszcze młode drzewka, muszą podrosnąć :)). Buziaczki i troszkę chłodu życzę. U nas dziś okropnie prażyło :(.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała jest, nic, tylko z taką ruszyć w podróż w czasie do Bożego Narodzenia, cudeńko. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marylko bardzo fajnie wyszła ta kartka, mnie się podoba ! Gratuluję udanego debiutu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Marylko piękna karteczka. Fajny ten bałwanek.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglada fantastycznie :)ja jeszcze tej formy nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę Marylko że to bardzo udany debiut! Pudełeczko wygląda ślicznie i ciekawie - to urocza, zimowa scenka. Ściskam cię bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Możesz spokojnie cieszyć się nowym doświadczeniem. Karteczka wypadła bardzo ładnie i z przyjemnością się jej przyjrzałam. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne karteczkowe pudełeczko! Nie wszystkie formy mogą nam podpasować, ale ważne by spróbować;)
    Miłego dnia Marylko:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.