piątek, 7 grudnia 2018

Szydełkowe bombki

Witam serdecznie...
Dziś przychodzę do Was z bombkami,które jakiś czas temu zrobiłam :)
Bombki są akrylowe,mają 12 cm średnicy


Ubrane w serwetki szydełkowe,zrobione z nici Maxi szydełkiem 1,5
Bardzo fajnie się je robiło,wzorek można pokombinować,albo wziąć cieńszą nitkę i mniejsze szydełko,gdy mamy mniejszą bombkę.
Pierwszy raz robiłam takie,myślę że nie ostatni,odkryłam w mojej okolicy fajny sklep,gdzie można kupić takie akrylowe bombki i wiele,wiele innych wspaniałych rzeczy:)

Serdecznie wszystkim dziękuję za wszystkie komentarze,witam cieplutko moich nowych obserwatorów,cieszę się że tu jesteście :))
Pięknie pozdrawiam i życzę dobrego dnia: )))))

27 komentarzy:

  1. Śliczne bombki Marylko, aż troszeczkę żal że wstążki je przysłaniają, ale to takie moje skromne zdanie, w żaden sposób nie chcę Cię urazić. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko sa cudowne i co najważniejsze nie trzeba ich krochmalić. Świetny wzorek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombeczki cudne, odpada usztywnianie, ale dochodzi koszt bombeczek, coś za coś. Ciekawa jestem po ile są bombeczki w tym odkrytym sklepie :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marylko za odpowiedź. Masz rację, przy takiej cenie szkoda się nawet wygłupiać z usztywnianiem 😊

      Usuń
  4. Fantastycznie wykonane bombki. <3 Na choince pewnie grają pierwsze skrzypce, bardzo mi się podobają. :) Pozdrawiam i życzę radosnych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko bombki są śliczne!!! Aż ich zazdroszczę :)) W zeszłym roku dostałam taką jedną w prezencie i wiem, ze są cudownymi dekoracjami :)). Moc serdeczności posyłam i miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyobrażam sobie ile to pracy , ale efekt - WOW !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. magiczne Marylko podeślij mi adres bo nawet kartki nie mam jak wysłać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne bombki i odpada na balonach usztywnianie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko, przeurocze są te bombeczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarujesz Marylko :) Prześliczne są te bombeczki!
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne bombki, mają wielki urok w sobie. Piękna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)
    P.S. A ja nadal tylko ten jeden aniołek i to jeszcze nie usztywniony :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne! A te wstążeczki to taka wisienka na torciku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne bombki! Ja jeszcze nie odważyłam się na nie, może kiedyś;)
    Miłego dnia Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne bombki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mariolo cudne bombki stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombeczki urody przecudnej :-) Mam nadzieję, że chociaż jedna zawiśnie na Twojej choince ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bombki są cudowne ,super wzór. Serwetka jest prześliczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co roku sobie obiecuję takie zrobić...i na tych obiecywankach się właśnie niestety kończy. Twoje są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.