poniedziałek, 10 grudnia 2018

Grudniowe kartki

Witam serdecznie...
Czas szybko umyka,za chwilę święta,koniec roku,więc czas na ostatnie kartki które powstały na zabawy w których brałam udział :)
Ania ogłosiła że to już ostatni rok kiedy robimy kartki,ale coś tam innego kombinuje,znając Anię na pewno będzie to coś ciekawego :)
W tym miesiącu mamy luz,możemy wybrać sobie dowolną mapkę z całego roku,ja wybrałam wrześniową 
 Pierwsza kartka na urodziny mojej młodszej wnusi,życzenie było żeby była niebieska,(zawsze lubiła wszelkie róże- teraz z wiekiem zmienia zdanie co do kolorów :-))
z bingo wybrałam : niebieski-kropki-polne kwiaty,może być również kwadrat i warstwy
Następna to kartka bożonarodzeniowa i tutaj pierwszy raz pobawiłam się embossingiem na gorąco :) nie za bardzo mi to wyszło,ale szkoda było wyrzucić także jest jak jest :-)
z mapki pasuje : kwadrat-tusz-stempel-brokat-niebieski
Jako ostatnia to kartka wielkanocna,do której wykorzystałam małe kwiatuszki frywolitkowe zrobione z resztek nici z czółenka :)
z mapki pasuje: kwadrat-niebieski-tusz-warstwy-frywolitka
Ta karteczka również wpisuje się do zabawy u Madzi,gdzie w grudniu na kartce ma się znaleźć kurczak z jajkiem :)

Kolaż dla Ani

Jako ostatnia kartka,to kartka dla Uli gdzie w tym miesiącu również Ula dała nam luz i można wybrać dowolną mapkę z całego roku,ja wybrałam z listopada 
A oto moja karteczka 

Aniu,Ulu,Madziu 
pragnę bardzo Wam serdecznie podziękować za prowadzenie zabaw,bardzo się cieszę  że mogłam brać w nich udział,dzięki czemu teraz mam spory zapas kartek:) i wiele się nauczyłam:)
Bardzo bardzo dziękuję :)
Wszystkim zaglądającym i komentującym bardzo dziękuję z każde pozostawione słowo :)))
Serdecznie pozdrawiam i życzę dobrego dnia:)

32 komentarze:

  1. Prześliczne kartki na koniec zaprezentowałaś, szczególnie podoba mi się ta dla wnusi, grafika z dziewczynką jest przeurocza.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW Marylko ale cuda dziś pokazujesz. Wszystkie kartki są obłędne. Ta z embossingiem jest rewelacyjna, nic innego bym do niej nie dodała. W kartce wielkanocnej zauroczyły mnie frywolitkowe kwiatuszki( już wiem nawet co znaczy uwolnić czółenko). W ostatniej kartce podoba mi się stempelek , lubię takie zimowe widoczki.
    To ja bardzo dziękuję, za udział w mojej zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko, śliczne kartki :)
    Ja Tobie również dziękuję za udział w mojej zabawie, cieszę się, że sprawiła Ci tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne karteczki. Wykonane z sercem i po mistrzowsku. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kartki, każda ma w sobie coś ciekawego i do tego są bardzo nastrojowe. :)

    Pozdrawiam i również życzę miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko same śliczne karteczki zrobiłaś! Każda piękna, aż trudno wybrać :)) Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki, Marylko, a moje serce skradła wielkanocna z tymi uroczymi kwiatuszkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko cudne karteczki, urocza ta dla wnusi a wielkanocna z frywolitką wymiata-bajka:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne karteczki przygotowałaś Marylko, a do tego bardzo kreatywne i pięknie wykonane:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki! Zachwycą też obdarowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zachwycające 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, wspaniałe, magiczne! Ta z odbitą maską jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są śliczne Marylko a szczególnie wielkanocna - cudna i delikatna. Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace :) ta pierwsza z dziewczynką - bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki przygotowałaś.
    Pozdrawiam Marylko:)
    Ps. Dziękuję za kartkę i życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kartki są śliczne. Świetnie poradziłaś sobie ze wszystkimi zadaniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki są cudowne jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marylko postarałaś się :D piękne karteczki wyczarowałaś,buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeurovze karteczki. Wesołych świat życzę i Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kartki :) dziękuję za rok wspólnego kartkowania :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.