czwartek, 25 października 2018

Wspominam

Witam bardzo serdecznie....
Dziś chciałabym Wam pokazać coś,co robiłam dawno temu,zanim jeszcze prowadziłam bloga,zanim nauczyłam się robić frywolitki,zanim wiedziałam co to jest scrapbooking :) a co robiłam ??? haftowałam,to była moja pasja :)
Przepraszam za jakość zdjęć,są robione dawno temu,tak tylko na pamiątkę,nie myślałam że kiedyś  będę je pokazywała publicznie :))
 na początku haftowałam małe obrazki :)
z serii Muszyńskiej tylko takie


następne już troszkę większe :)
 ten wisi na ścianie pokoju moich wnuczek:)





część z nich poszła dalej w świat i myślę że cieszą oczy nowych właścicieli :)
Ostatnim moim większym haftem jest zegar,który wisi u mnie w kuchni,oprawiony przez sąsiada stolarza :)
Teraz już nie biorę się za duże projekty,jak już to tylko coś małego,niestety mój wzrok już nie jest taki jak kiedyś :)  
Kochani bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze które u mnie zostawiacie :) jest to dla mnie bardzo budujące :)))
Serdecznie witam w moich skromnych progach Dorotkę cieszę się że jesteś :)
Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia,choć za oknem pogoda okropna :)

20 komentarzy:

  1. Śliczne obrazy :) Pamiętam i ten z Aniołem Stróżem i ten z chabrami, które kiedyś zeszły u mnie z tamborka :)Miło jest powspominać .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra obrazy ! Ja tez mam taką niebieską dziewczynkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko no powiem Ci że mnie zaskoczyłaś i to bardzo!. Cudne są Twoje obrazy!! Jako że ostatnio mam bzika na punkcie zegarów to ten ostatni zegar właśnie podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspomnienia? jesień ma to do siebie......wspaniałe prace pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna galeria! Jest się czym pochwalić! Śliczna jest dziewuszka z gołąbkiem według Muszyńskiej i martwa natura.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są piękne, każda ma inną wymowę, a ta seria z dziewczynkami obudziła moje wspomnienia, miałam takie pocztówki...ileż to lat minęło???

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne hafty Marylko. Pozdrawiam cieplutko w ten wilgotny i chłodny dzionek.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko no proszę jakie piękne hafciki stworzyłaś. Z serii Muszyńskiej tej 3 dziewczynki nawet w necie nigdzie nie widziałam dopiero pierwszy raz u Ciebie.
    Zegar wspaniały. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko, podziwiam Twoje haftowane obrazy i ten wspaniały zegar,
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko przepiękne hafty!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, bardzo dużo haftów wyszyłaś! Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Ten ze śpiącymi pieskami też kiedyś haftowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały dorobek Marylko, jestem zachwycona Twoimi obrazami. Urzekły mnie te trzy dziewczynki :)
    I ja sporo haftowałam ale wszystko rozdałam i nie mam żadnej pamiątki, trochę żałuję że nie zrobiłam zdjęć.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ się tego nadziergałaś :) najpiekniejsza jest Maryja z Dzieciątkiem i aniołek :)Piękne hafty :) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, same piękności pokazałaś i jest tego bardzo dużo. Cudne hafty, podziwiam :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne hafciki!!! Kolekcja dosyć duża i różnorodna 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Imponująca kolekcja! Podziwiam i ilość i jakość. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prace Marylko! Miałam kilka malowanych obrazków Muszyńskiej, ale wyszytego żadnego.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz kolekcję haftowanek,super że człowiek może się rozwijać ,poznawać nowe techniki ale krzyżyki to twoja pierwsza miłość więc będą zawsze z toba

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne obrazki! ja też mam na koncie kilka haftowanych obrazków, które zdobią ściany jadalni.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.