poniedziałek, 15 października 2018

Matematycznie u Ani i reszta ...

Witam bardzo serdecznie :)
Pogoda za oknem sprzyja temu, żeby spędzać jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu,także korzystam do oporu  z dobroci złotej polskiej jesieni i jak tylko czas pozwala jestem na działce...
 a wieczorami wracam do moich robótek,ostatnio powróciłam do haftu matematycznego,a to za sprawą Ani u której w tym miesiącu właśnie on  króluje na karteczkach.
Zrobiłam cztery kartki i wszystkie są bożonarodzeniowe :)
i jeszcze banerek dla Ani

*************************************************************************
Na zabawę u Uli powstała taka kartka w/g mapki
i mapka 

********************************************************
Na kartce wielkanocnej u Magos miała się pojawić babka wielkanocna,na mojej są aż cztery :-)))
i banerek do zabawy 

I tym sposobem mam wszystkie zabawy kartkowe w tym miesiącu odhaczone :) mam tylko nadzieję że zostaną mi zaliczone :)) 
Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny i pozostawione komentarze,życzę Wam pięknych,słonecznych dni ,trzepa korzystać póki się jeszcze da :)
Pozdrawiam.

25 komentarzy:

  1. Marylko jak ja się ciesze , że dzięki mojej zabawie wróciłaś do haftu matematycznego. Piękne są Twoje wszystkie kartki i o ile bombka i choinka gdzieś mi tam kiedyś mignęła o tyle te dwie kartki z kokardami sa absolutna nowością dla mnie , nie widziałam tych wzorów. Świetne też pozostałe kartki a zabawę u Uli i Madzi, zajączki w babeczkach mnie rozbawiły, są świetne.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kartki. Haft matematyczny bardzo mi się podoba.
    Zachwycająca jest ta koronkowa kartka z choinką! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te matematyczne wzory!
    Sama poszłam trochę na łatwiznę ;) w tym anulkowym wyzwaniu ale jak widzę, jak się dobrze poszuka to całkiem fajne wzory można znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wysyp ślicznych karteczek.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, prześliczne kartki. Podziwiam Twoje matematyczne hafty.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne matematyczne karteczki i pozostałe również.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko, podziwiam Cię za ten haft matematyczny! Przepiękne kartki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, śliczne kartki przygotowałaś, misterne, delikatne, czyli takie najpiękniejsze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki, ten haft matematyczny tak majestatycznie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne karteczki Marylko, zachwyciły mnie te z haftem - jesteś czarodziejką :)
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Matematyczne kartki wprost fantastyczne, a pozostałe także pięknie się prezentują:) pozdrawiam słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko piękne kartki przygotowałaś:)
    ja za haftem nie przepadam i chyba to będzie widać w kartkach, ale co zrobić szefowa karze - sługa musi;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki przygotowałaś!
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki oczywiście te z haftem matematycznym są najpiękniejsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko wspaniałe karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jednak matematyka może mieć" ludzkie" oblicze:-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.