poniedziałek, 17 września 2018

W promieniach słońca

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Dziś mimo drugiej połowy września za oknem była przepiękna pogoda,aż chciało  się wyjść na świeże powietrze i jeszcze skorzystać z ostatnich promieni  słońca :)
Ja właśnie tak zrobiłam i dzisiejsze popołudnie spędziłam na działce z szydełkiem w dłoni,a przy okazji zrobiłam małą sesję fotograficzną moich prac :)
Pierwsza to mała serwetka w otoczeniu jesiennych kwiatów
Do tego komplet małych podkładek
Zdjęcia robione w dziennym świetle wyglądają zupełnie inaczej :) niestety Ja nie mam tej możliwości
 na co dzień,tylko jak jestem na działce i nie zapomnę wziąć rzeczy do sfotografowania :-)
 Na krzaczku pigwowca pozuje do zdjęcia zakładka do książki zrobiona w/g kursu sklepu Artimeno
tutaj na rozchodniku
 i jeszcze w duecie z serwetką
A tak na książce w świetle domowym:)
Myślę że takie zakładki mogą być fajnym prezentem dla miłośników książek,ja do nich niestety nie należę,więc moje zakładki trafiają właśnie do nich,myślę że i tym razem znajdą swojego czytelnika :)
Żegnam się z Wami moim urobkiem kwiatków z foamiranu jedwabnego :)
pierwszy raz do kolorowania użyłam tuszu,nawet jestem zadowolona z efektu końcowego,co prawda palce trochę się brudzą,ale to i tak nic w porównaniu z bąblami jakie miałam po zgniataniu płatków :-)
Bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze i za wizytę :)
Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę spokojnej nocy i dobrego jutrzejszego dnia,zapowiadają piękną pogodę :)

PS.
Taka moja mała sugestia,miałam tego nie pisać,ale minęło już sporo czasu i cisza !!!
chodzi mi o zabawę " Podaj dalej" Ja brałam udział w zabawie dwa razy,wywiązałam się z nich,przekazałam prezenty dalej o których pisałam tutaj   
niestety nie przez wszystkich zabawa została pociągnięta,nawet o tym nie napisano jednego zdania,to takie trochę przykre,bo niektórzy się starają,a inni no cóż......
Przepraszam,ale musiałam to z siebie wyrzucić :))))))))))))))

21 komentarzy:

  1. Piękne prace! Biel serwetek doskonała, świetnie się prezentują w sesji ogrodowej! Zachwyciły mnie też kwiaty jedwabne Twojej produkcji- delikatne, cudne.
    Coraz częściej czytam różne kontrowersyjne informacje na blogach o zabawie- Podaj dalej, a ja też się zgłosiłam,choć nie jestem jeszcze na etapie realizacji...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko wszystko mi się dziś u Ciebie podoba , ale moje serce skradły te cudowne frywolitkowe kolorowe motylki są przepiękne. No i oczywiście te cudowne kwiaty z foamiranu.
    Co do zabawy podaj dalej mam podobne doświadczenia, więc teraz zapisuję się już sporadycznie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod urokiem Twojej zakładki, cudne te motylki i ta koroneczka- misterna praca :) brawo! kwiaty, to myślałam, ze żywe- przepiękne :) brawo! a na podaj dalej zapisałam sie i w grudniu minie rok, ale nic nie dostałam :( ale moze jeszcze coś przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te Twoje serwetki i zakładeczka:)Ja myślę,że o od nas wszystkich zależy jak będziemy się bawić!!!Myślę,że dla każdego jest przyjemnie otrzymać prezencik no ale potem trzeba się zrewanżować kolejnym osobom:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko wszystkie prace piękne, ale Twoje serwetki to bajka!! Jestem pod wrażeniem!!! Są cudowne! Pooglądałam też inne Twoje prace i skradłaś nimi moje serce. Zostaję u Ciebie na dłużej!:)) Pozdrawiam!
    PS. Nie brałam udziału w tej zabawie, ale to przykre, że takie coś Ciebie spotkało :( Już kiedyś czytałam o podobnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko wszystko cudne.:) Ja też gdzieś czytałam o podobnej sytuacji odnośnie zabawy podaj dalej, to przykre. Nadal jednak są uczciwe osoby i o dobrych sercach. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, Ty wiesz że w Twoich pracach to ja jestem zakochana!
    Ja mam taką zasadę, że jak już u kogoś jestem zapisana, to już u nikogo więcej się nie zapisuję. Chciałabym później wywiązać się z mojej części zabawy.
    A raz miałam tak, że osoba do której wysłałam paczkę, pokazała otrzymane prezenty od 4 osób, czyli powinna wysłać podarunki kolejnym 8. A do zabawy przyjęła tylko dwie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko kochana, piękne prace pokazałaś, a kwiatki wyglądają wprost jak żywe.
    Różnie bywa z tą zabawą, dlatego ja się raczej nie zapisuję na "podaj dalej".
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetki to mistrzostwo świata, a kwiatki... no cóż - świetnie Ci wyszła. Zakładka prześliczna, a frywolitkowe motylki na niej są fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza serwetka wpadła mi w oko , jest śliczna :)
    Natomiast zakładka z tymi malutkimi motylkami - urocza :))
    Fakt , z zabawą są problemy .... do córki nikt się nie zapisuje i jest jej z tego powodu przykro , ale nikogo nie zmusisz , prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko,ale Eliza opublikowała post z wymianki,a to że się nikt nie zgłosił to już nie jest jej wina :)

      Usuń
  11. Marylko: Jak zwykle piękne prace, a kwiatki jak żywe! Bardzo udane dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne serwetki i kwiatki, jak żywe. Pierwsza serwetka przypomina słonecznik, więc jest jak najbardziej jesienna. Niektóre blogerki propagują zabawę "Podaj dalej",ale lepiej wiedzieć, na czym się stoi, chyba lepsze są wymianki lub CANDY. Pozdrawiam i współczuję niemiłej sytuacji i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetki piękne, bardzo mi się podobają zwłaszcza ta większa. A kwiatki, to myślałam że naturalne, są przepiękne.
    Myślę, że dobrze, że napisałaś o "Podaj dalej", bo masz w zupełności rację, chociaż to przykre.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem Marylko co bardziej podziwiać - kwiaty w ogrodzie, serwetkę czy może te foamiranowe cudeńka :) Na dokładkę jeszcze zrobiłaś uroczą zakładkę - wygląda ślicznie.
    Od dawna już się nie zapisuję na "Podaj dalej" choć sama nie mam złych doświadczeń. Doszłam do wniosku, że lepiej się umówić na wymiankę z kimś, z kim ma się ochotę a nie liczyć na przypadkowe osoby.
    Przesyłam serdeczne uściski i życzę Ci miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny komplecik serwetek, zakładka urocza, a w foamirowych kwiatkach jesteś mistrzynią! Wyglądają jak naturalne.
    Z zabawą nie miałam złych doświadczeń, ale już od jakiegoś czasu nie zapisuję się, bo nie wyrabiam z niczym i boję się zawieść.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prace- wszystkie.
    Nie piszę się też na zabawę " podaj dalej" od dłuższego czasu, bowiem nie zgłaszali mi się chętni i miałam problem, mimo kilku ogłoszeń. Wolę się prywatnie z kimś wymienić i wówczas to ma sens.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana przepiękne serwetki!!!Urocze kwiatuszki:))

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne wzory serwetek
    biel aż bije w oczy!

    a pianka ma to do siebie, że bola paluchy... dlatego chyba wolę papier ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. w tych kwiatkach można się zakochać:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.