piątek, 20 lipca 2018

Wywiązuję się z zabaw "Podaj Dalej "

Witam bardzo serdecznie....
W grudniu zeszłego roku otrzymałam prezenty w zabawie " Podaj Dalej " od  Reni  i Dusi o których pisałam tu i tu ,najwyższy czas żeby obdarować kolejne osoby i pociągnąć zabawę dalej :)
Do pierwszej zabawy zapisały się Mirosek i kgosia trochę podpytałam dziewczyn co by im sprawiło radość i tym sposobem miałam ułatwione zadanie:)
Zrobiłam cztery jednakowe serwetki żeby nie było konfliktów :-)

Zrobiłam również cztery czekoladowniki z podziękowaniem za zabawę :)

 Prezenty różnią się tylko dodatkami :)
 Mirosek poprosiła o frywolitkowe gwiazdki :)
kgosi podobała się biżuteria frywolitkowa

Do drugiej zabawy zapisały się Sofia Eliza i Janeczka
tutaj również podpytałam :)
Eliza poprosiła o zakładkę do książki
Janeczka natomiast napomknęła o kwiatkach z foamiranu i coś frywolitkowego
Z tego co widzę na monitoringu pp wszystkie przesyłki dotarły do adresatów,mam nadzieję że sprawią trochę radości obdarowanym:)
Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze :))))
Serdecznie pozdrawiam


15 komentarzy:

  1. Myślę, że całkiem sporo radości dostarczyłaś Marylko.Przygotowałaś piękne rzeczy i bardzo sprawiedliwie obdzieliłaś dziewczyny,a do tego każda z Nich dostała to co lubi najbardziej.
    Wszystko mi się podoba,piękna serwetka i czekoladowniki ,a cacuszka frywolitkowe są cudne,bez wyjątków.
    Buziaki zostawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko myślę że dziewczyny takie prezenty bardzo ucieszyły. Serwetka śliczna, czekoladowniki radosne, kolorowe i z pyszną zawartościa no a frywolitkowe dzieła są przecudne, szczególnie ta bransoletka mnie zaciekawiła. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne prezenty przygotowałaś i jaką ilość !
    Córce bardzo się podobały zakładki , mnie zresztą też :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie obarowałaś dziewczyny.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko,wspaniałe podarunki przygotowałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne paczuszki i w każdej same cudeńka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prezenciki, słodkie i praktyczne - frywolitka mnie urzekła :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty. Serwetki cudne, a i frywolitka zachwycająca. Słodkie prezenty są miłym i pięknym dodatkiem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie obdarowałaś dziewczyny, a do tego bardzo sprawiedliwie;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dużo prezentów ! Do mnie też dotarły - bardzo dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wszystko wygląda :)
    Do mnie też dotarł jeden zestaw , bardzo dziękuję :) Wszystko cudne, dopracowane a czekolada pyszna :)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie się wywiązałaś z zabawy:)
    i o to chodzi o zrobienie kilku chwil radości drugiemu/niestety niektórzy przerywają zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.