poniedziałek, 7 marca 2022

Wiosna w mniejszej wersji

 Witam serdecznie...

Kochani ciężko jest pisać cokolwiek ,kiedy za naszą granicą dzieją się takie przykre rzeczy, serce się kroi ,a łzy same cisną się do oczu. Dobrze że mamy nasze hobby i na chwilę można się wyciszyć. Dziś chciałam pokazać Wam moją kolejną serwetkę :)
Zaczęłam ją w zeszłym roku ,odłożyłam, później znów wracałam i tak to trochę trwało -:)
Jest to serwetka " Wiosna 2021 "wg wzoru Renulka  oryginalny wzór składa się z 20 rządków ,moja serwetka kończy się na 13 okrążeniu :)
Taka wielkość pasowała mi na idealnie i dlatego już nie robiłam więcej -:)
Bardzo lubię robić wzory Renaty, robótka zawsze pięknie się układa i nie ma z nią problemów :)
*************
Chciałam się również  podzielić z Wami  moją radością z wygranymi w wyzwaniach w których brałam udział, szczęście się do mnie uśmiechnęło -:)))
Bardzo, bardzo dziękuję 💗
Dziękuję za zaglądanie do mnie i za  waszą obecność 💗💗💗
Życzę wszystkiego dobrego, dużo zdrowia i powrotu do normalności !

14 komentarzy:

  1. Przede wszystkim serdecznie Ci Marylko gratuluję wygranych, to wspaniała nowina. Twoja serwetka jest jak zawsze przepiękna, podziwiam i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka jest po prostu piękna. :)
    Takie serwetki robione okrążeniami mają to dobre, że można je zakończyć na każdym etapie i będą prezentować się świetnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje .Serwetka jest obłędny, dzieło sztuki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna serwetka. Gratuluję wygranych-jak najbardziej zasłużone. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko, gratuluję serdecznie! A ta serweta jest przepiękna, jak tu się nie zachwycić?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak powrotu do normalności to i ja bym bardzo chciała. Frywolne prace to ja mogę wszędzie i zawsze oglądać. Cudna ta serwetka, a wygranych bardzo serdecznie gratuluję !!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, gratuluję pięknych wyróżnień. To takie miłe, że ktoś jeszcze oprocz nas, doceni Twoją pracę. Serwetka przepiękna. U mnie w domu wszędzie leżą serwetki, tak lubię.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest!!!
    GRATULACJE! :) Tworzysz wspaniałe rzeczy, zasługują na uznanie :) serweta, którą mam od Ciebie jest fantastycznym dodatkiem do sesji zdjęciowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia! Śliczna serwetka a wzory Renulek zawsze są dopracowane. W Twoim wykonaniu serwetka przepiękna. Też bym chciała żeby wszystko wróciło do normalności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna serweta:) Świetny wzór i tak równiuśko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.