czwartek, 16 grudnia 2021

Frywolitkowe pierniczki

 Witam serdecznie...

Czas leci nieubłagalnie, za moment mamy święta, choć pogoda za oknem nie wskazuje na to, raczej przypomina jesienną szarugę. W tym roku moje przygotowania do Świąt są bardzo spokojne, już nie szaleję tak tak jak kiedyś -:) Stwierdziłam że szkoda zachodu na stanie przy garach, a potem i tak tego dużo zostaje i nie ma komu jeść -:) Lepiej ten czas spożytkować na odpoczynek, np. z robótką w dłoni -:) Pierniczki piekłam od zawsze ,ale jak tylko moja  córka wyprowadziła się  i urodziła dzieci, to ona teraz wraz z dziewczynkami piecze i wspaniale im to wychodzi .
Postanowiłam że też zrobię pierniczki, ale takie w moim wydaniu i na dodatek będą  nietuczące 😉
Piernikowe serduszka są w/g wzoru Krystyny Wordliczek 

Po zrobieniu pierniczkowych serduszek, miałam jeszcze niedosyt 😃 i dorobiłam pierniczkowe gwiazdeczki w/g wzoru Agnieszki Michałowskiej 

Wszystkie moje pierniczkowe ozdoby są wykonane z kordonka Ada 10 w iście pierniczkowym kolorze -:) Tak się prezentują na rodzinnym zdjęciu 😊
Moją  pracę w piernikowym temacie zgłaszam do 
"Szuflady" 
Kochani przesyłam Wam moc gorących pozdrowień, jednocześnie życzę zdrowia na każdy dzień
💗💗💗

23 komentarze:

  1. Przepiękne pierniczki a kolor idealnie dobrany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł.Frywolitkowe pierniki są cudowne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudne te Twoje pieerniczki. Wyjątkowo piękna praca. Wypróbowane wzory możesz równie dobrze wykorzystać w srebrze, złocie i czerwieni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Takie pierniczki cieszą oko, a kalorii nie przysparzają:)
    Uściski, Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i wyglądają smakowicie pierniczkowo. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniały pomysł, to prześliczne "pierniczki":)
    Uściski Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko jestem zachwycona Twoimi frywolnymi pierniczkami. Są extra takie śliczne i nietuczące!! Kolor też mają iście pierniczkowy.
    Pozdrawiam i dziękuję za życzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wygladaja bardzo smakowicie :) trzymam kciuki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku! co za cudeńka!!! Fantastycznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne pierniczki. Pięknie wyglądają , kolor piernikowy i nie tuczą. Czego chcieć więcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ąle świetny pomysł. Cudowne pierniczki, będą piękną dekoracją. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie pierniczki to można byłoby "spożywać" codziennie, bez limitu, bez martwienia się o kalorie :):) są obłędne!!! powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, obfitych łask od Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Frywolitkowe pierniczki są prześlicznie apetyczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo smakowite te Twoje pierniczki- aż ślinka leci;)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe frywolitkowe pierniczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne piernikowe kolorki,podobaja mi się

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze pierniczki :) jakie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny pierniczkowy zestaw i pomysłowe podejście do wyzwania! :D Fakt, że takie pierniki są nietuczące, też bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez chwilę myślałam, że to prawdziwe pierniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, są przeliczne! Wyglądają jak prawdziwe, świąteczne pierniczki, w ażurowym wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje Marylko, dobrze trzymałam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.