poniedziałek, 20 września 2021

Prezenty wymiankowe

Witam serdecznie ...

W poprzednim  poście pokazałam szydełkowe śnieżynki które już powędrowały do swojego nowego domku :) Była to wymianka z Justynką która robi przepiękne rzeczy, o których Ja mogę tylko pomarzyć. Justynka obdarowała mnie przepiękną torbą, którą ręcznie malowała, (ma dziewczyna zdolności )

Torba jest cudna, wzbudza zachwyt, już mi wnuczka chciała ją podprowadzić 😃 zostałam obdarowana jeszcze pięknie wykonanym pudełeczkiem w technice decu, ( nie oddam go nikomu -:) były jeszcze zakładki do książek, dobrze  że były dwie 😁 Justynko chyba wiedziałaś co robisz -:) bo wnuczki sprawiedliwie się podzieliły -:)
Dołączona była jeszcze cudna kartka, przydasie i słodkości:) całość wyglądała tak :)
To co wysłałam Justynce możecie zobaczyć u niej na blogu :) Ja mam zdjęcia już spakowanych rzeczy gotowych do drogi  :)
Jak dla mnie była to wspaniała wymianka, jestem bardzo zadowolona ,myślę że druga strona również:)
Cieszę się że mogłam sprawić radość ,że mogłam podarować cząstkę siebie, bo w każdą pracę którą tworzę wkładam dużo serca  💓
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego :))))

14 komentarzy:

  1. Ale piękne prezenty sobie zrobiłyście, wspaniałe upominki, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wykonałyście piękne prace. Ogrom cudnych śnieżynek wykonałaś. Wymianka udana, jeżeli obie jesteście zadowolone. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałą wymiankę sobie zrobiłyście. :)
    Same śliczności :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne prace obie wykonałyście. Super udana wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wymianka Marylko, obie pięknie się obdarowałyście.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko wspaniała wyymianka. Najważniejsze że obie jesteście zadowolone ale inaczej być nie może bo prezenty cudne. Buziaki 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałymi rzeczami się wymieniłyście. Obie jesteście bardzo zdolne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, dla mnie także jak najbardziej wymianka udana! :) tak, czuć w każdej Twojej śnieżynce ile serca w nią włożyłaś :):)
    Przygotowanie paczki dla Ciebie sprawiło mi radość, uwielbiam malować, dekupażować... dlatego tym bardziej mi miło, że to, co zrobiłam cieszy się takim zainteresowaniem ;) ;) wspaniale, że zakładki znalazły takie dwie właścicielki :D:D Pozdrawiam i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała wymianka Marylko a Twoje dziergadełka to same ochy i achy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty stworzyłyście Obie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie robicie cudne rzeczy, więc nie jest dziwne, ze jesteście zadowolone:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda zadowolona i to jest najważniejsze!
    Takie torby też mi się bardzo podobają🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.