środa, 2 czerwca 2021

Szydełkowy bieżnik z rozetkami

 Witam serdecznie ...

W końcu udało mi się obfotografować bieżnik, który już jakiś czas temu skończyłam:) Zrobiłam go dla koleżanki z pracy, której bardzo się podoba i jest z niego zadowolona :)

Wzór ogólnie wszystkim znany, krąży już od jakiegoś czasu w sieci.
Wykonany jest z nici Maxi szydełkiem 1,5

Bardzo fajnie robiło mi się ten bieżnik i nawet sprawnie mi to szło -:) Teraz muszę w końcu zabrać się za prace do " Koronkowej Pandemii " bo czas leci nieubłagalnie -:)
Kochani życzę Wam pięknego weekendu, podobno ma być słonecznie i bez opadów -:)
Pozdrawiam serdecznie :))))

17 komentarzy:

  1. piękny bieżnik, no i cudnie Ci się se4sja fotograficzna udała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy i piękny bieżnik.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego pomysłowego bieżnika jeszcze nie widziałam. Brawo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko, nie widziałam dotąd tak cudownego bieżnika - jestem oczarowana.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nowy pomysł na bieżnik. Można połączyć wcześniej zrobione serwetki. Wygląda to bardzo ciekawie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękny ten bieżnik Marylko, pierwszy raz widzę taki wzór. Czarujesz kochana!
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekna koronkowa robota :) ach uwielbiam ogladać Twoje prace Marylko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, bardzo efektowny bieżnik, Marylko!
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, szydełkowy bieżnik. Udanego długiego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór! Super zdobi stół.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cundy bieżnik Marylko:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie skomponowany strojny bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bieżnik...tylko wzdycham połowa tych którzy go oglądają chciało by go mieć a kolejna połowa wzdycha z zazdrości😊

    OdpowiedzUsuń
  14. To musi być naprawdę miła koleżanka, bo bieżnik jest super!!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.