wtorek, 4 maja 2021

Na chrzest i bierzmowanie

 Witam serdecznie...

Majowy weekend za nami, spędziłam go w domu, miałam plany jechać na działkę, coś porobić, niestety pogoda jaka była każdy wie -:)  Zrobiłam dwie kartki, jedną na chrzest.

Miała być do koperty, więc bez żadnych wielkich ozdób, wykorzystałam tylko tekturkę, dodałam małe kwiatuszki z foamiranu ,oczywiście z własnej plantacji -:)) napis również z tekturki i karteczka gotowa.
Druga kartka to pamiątka bierzmowania dla chłopca.
Tutaj już typowo na płasko i do koperty :)
I to tyle co udało mi się zrobić w minionym tygodniu :)

 Mam nadzieję że już wkrótce się ociepli i będę mogła wyjechać na działkę i coś porobić, bo to już najwyższy czas -:)  Serdecznie Was  pozdrawiam i życzę miłego spokojnego dnia :)

15 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka chrztu. Cudowna kompzycja z gołąbkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki.Nie pamiętam mają aby działka nie była zrobiona i posiana , nawet ogórki były zasiane a teraz zero.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko, obie kartki zachwycają pięknem i delikatnością.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko świetne obie kartki. Bardzo lubię taki format DL i lubię tekturki i lubię kartki do koperty. Marylko ciesz się, że tyle udało Ci się zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne obie pamiątki.Delikatne kolory i piękne kompozycje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne karteczki :) Jakoś w tym roku pogoda taka chłodna, że nie chce się nawet po ogrodzie spacerować
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna pamiątka😍 fajna tekturka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe są Twoje karteczki :) u mnie też zimno, ale ma być cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są śliczne Marylko. Od niedzieli ma być już bardzo ciepło i mam nadzieję że na dłużej. Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne i niezwykle delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki! Ta na bierzmowanie mnie urzekła.
    Pozdrawiam serdecznie, Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki- obie, choć ta druga na dłużej przyciąga wzrok:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe pamiątki przeżytych uroczystości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.