środa, 17 marca 2021

Małe króliczki

 Witam serdecznie ....

Na chwilę odłożyłam czółenka i chwyciłam za szydełko, żeby nie było że u mnie tylko frywolitka króluje -:)

 Zrobiłam małe króliczki korzystając z filmiku na YouTube 

Mogą być jako ozdoba do prezentu, lub powędrować na kartkę wielkanocną 

                                         Moje robią za  dekorację świąteczną :)   


Przyznacie mi rację że są fajne ? to takie moje zaproszenie  wiosny :) może w końcu przyjdzie, choć prognozy nie są najlepsze ,a i pogoda za oknem nie wróży nic dobrego -:)
Kochani życzę Wam dużo zdrowia i wiosny w sercu, w końcu ta prawdziwa kiedyś do nas zawita :)
  Pozdrawiam serdecznie 💗

19 komentarzy:

  1. No nie mogę jakie są śliczne, buzia sama się uśmiecha , prawdziwe rozkoszne króliczki wielkanocne :) koniecznie je zgłoś na jakąś zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te maluchy, dekoracja piękne.Ja chce słońca.Dzisiaj deszcz że śniegiem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne słodziaki i nawet sukieneczki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe i wesolutkie króliczki. I jaka piękna kolekcja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocze, słodkie królisie, Marylko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko zakochałam się w tych maluchach!:)) Są przesłodkie i przeurocze! Buzia sama się śmieje na ich widok :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna i zaskakująca dekoracja. Króliczki w stokrotkach rozweselają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocze maluszki, rozweselą każdą świąteczną dekorację. Może i wiosna w końcu do nas dotrze:) Uściski Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne szydełkowe króliczki!!! Chętnie sięgnę po szydełko i spróbuję swoich sił. Dziękuję za inspirację:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Są fajne. Filmiku nie znalazłam, ale spróbuję odgapić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małe króliczkowe cudeńka, słodkie są :) Moje szydełka głęboko w szufladzie .....

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sympatyczne są te króliki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, takie wiosenne króliczki ☀️

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne i bardzo oryginalne, takich jeszcze nie widziałam, a faktycznie można je wykorzystać na wiele sposobów:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziaki! Od razu zrobiło się wiosenniej, mimo że za oknem ziąb.
    Miłego dnia Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zajączki - ja robiłam je w zeszłym roku -fajne takie zawieszki :)
    pozdrawiam Marylko

    OdpowiedzUsuń
  17. Marylko przesłodka i kolorowa banda zajączków zagościła u Ciebie, takie radosne aż się buzia do nich śmieje 😊😊😊
    Pozdrawiam wiosennie 😘

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.