środa, 20 stycznia 2021

Zapomniane ....

 Witam serdecznie :)))

Mało jestem obecna na blogach, ostatnio trochę zdrowie mi szwankuje, tak mnie siekło w kręgosłupie, że nie umiem się pozbierać, przez tydzień brałam zaszczyki, teraz jestem na tabletkach, trochę mi ulżyło, ale to nie do końca jest tak jak powinno być -:) Do tego jeszcze ciśnienie mi wariuje, normalnie  starość mnie już goni -:) Mam masę zaczętych prac, jak się wygrzebię z tego dziadostwa i siły powrócą do pracy to pokażę coś nowego :) Ostatnio przeglądając zdjęcia trafiłam  na takie które jeszcze nie publikowałam, dzięki czemu mam co pokazać -:) 

Frywolitkowe serduszko, to moje początki z  czółenkami, robiłam je jakiś czas temu :)
Kartka z okazji urodzin, powstała z papierów z Action
To tyle co mogę dziś pokazać :)  Jak tylko dokończę zaczęte prace, to pokażę :) 

Teraz będę się chwaliła :)))) Moja frywolitkowa serwetka zdobyła wyróżnienie TU
Natomiast moje frywolitkowe śnieżynki wygrały w konkursie TU
Bardzo dziękuję organizatorom i sponsorowi za nagrodę :))                                                                 Pozdrawiam wszystkich serdecznie życzę  samych pięknych i zdrowych dni !!!

21 komentarzy:

  1. super karteczka, piękne frywolitkowe serduszko. Życzę dużo zdrówka! jeszcze raz gratuluję wygranej :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej Marylko! Kręgosłup, poważna sprawa, zależy co z nim się dzieje, jeżeli boli tylko z powodu wieku, to dolegliwości przechodzą. Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję Ci Marylko, sama walczę z podobnymi dolegliwościami więc wiem jak to jest.
    Frywolitkowe serduszko jest śliczne a karteczka też bardzo urokliwa. Życzę Ci zdrówka i mocno ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz gratuluję wygranych! Kuruj się! Trzymam kciuki, żebyś szybko wróciła do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia i gratulacje, śnieżynki stoją jak na baczność.Serduszko cieplutkie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, piękne prace, dobrze, że doczekały się swojej chwili sławy.
    Gratuluję wyróżnienia i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Marylko, brawa na stojaco :) dbaj o siebie, zdrowie mamy jedno, zdrowiej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, I love your tatting (frywolitka). Is it possible to add a translate button to your blog?
    Thank You!
    LindaR

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko strasznie współczuję i życzę Tobie kochana duuużo zdrówka. Na jesień mnie tak rozwaliła rwa kulszowa więc wiem jak to dziadostwo boli :(. Śliczne serduszko, w pięknym słonecznym kolorze. Od samego początku pięknie robiłaś. Marylko gratuluje wygranych!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnień! W pełni zasłużone. Marylko, dużo zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serduszko urokliwe. A o kręgosłupie nawet nie wspomnę! Współczuję bólu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, gratuluję wygranej i wyróżnienia!
    Piękne frywolitkowe prace.
    Wracaj do zdrowia, uważaj na siebie .....

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej. Śnieżynki śliczne.
    Dużo zdrówka życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze serducho. Gratuluję Marylko, ale nie jestem zdziwiona, bo Twoje prace są przepiękne!
    Zdróweczka kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje Marylko, Twoje śnieżynki to mistrzostwo świata! Serducho i karteczka też bardzo mi się podoba 🤩
    Życzę Ci dużo zdrówka i pozdrawiam ciepło 😘
    A stara...to jest katedra na Wawelu😉😂

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje Tereniu- śnieżynkom i Tobie się należała wygrana:) Dużo zdrówka życzę i i uważaj na siebie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przede wszystkim życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne serduszko w energetycznym kolorze. Karteczka urocza, bardzo lubię takie zestawienie kolorystyczne.
    Zdrówka życzę, Marylko. I mnie podobne sprawy dopadają, więc wiem jak to jest...W dodatku w obecnej sytuacji trudno o spokój i stabilność, a to niestety odbija się na zdrowiu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. serduszko bardzo ładne a nie wspomnę o serwecie w tle

    OdpowiedzUsuń
  20. Marylko jesteś mistrzynią frywolitki to wiadomo nie od dziś, więc serdecznie gratuluję wygranych . Jak najbardziej zasłużone. Śnieżynki są rewelacyjne. Kartka niezwykle urodziwa. A Tobie to ja życzę przede wszystkim dużo zdrowia. Wracaj szybko do nas z nowymi pomysłami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Serduszko piękne, kartka pomysłowa, cukiereczek :) Życzę Ci dużo zdrówka, dbaj o siebie i nie daj się żadnym paskudnym chorobom :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.