wtorek, 3 listopada 2020

Jesienna wymianka u Justynki

 Witam serdecznie...

We wrześniu zapisałam się na Jesienną wymiankę którą zorganizowała Justynka 

Dawno nie brałam udziału w takiej zabawie, pomyślałam sobie że to fajna sprawa i się zgłosiłam :) Moją parą wymiankową została Ania przyznam że wcześniej nie znałam  bloga Ani, nigdy tam nie trafiłam, teraz  już będę tam częstym gościem, bo Ania tworzy cuda !!! zresztą sami możecie się o tym przekonać odwiedzając jej miejsce w sieci :) Dostałam cudną podusię w jesiennych kolorach, jestem nią zachwycona, bo ja jestem  beztalencie, jeśli chodzi o szycie maszynowe -:)

Karteczka z uroczą jesienną dziewczyną :)

Ania dołożyła również coś na jesienne wieczory, słodycz, kawki i herbatki :)
Ja z kolei przygotowałam jesienną kartkę 
Zrobiłam również zakładkę z frywolitkowymi motylkami :)
Jeszcze jedna zakładka w jesiennych kolorach -:)
bransoletka z czerwonymi kryształkami, kojarzy mi się z jarzębiną :)
do całości dodałam jeszcze słodkość i herbatki :)
W tym miejscu pragnę podziękować Justynce za zorganizowanie zabawy, za jej  zaangażowanie 😘 Ani pragnę podziękować za wspaniałe prezenty które otrzymałam 😘 mam nadzieję że moje skromne upominki również sprawiły jej radość :)
Przesyłam Wam serdeczne pozdrowienia 😘

12 komentarzy:

  1. Obie obdarowałyście się po królewsku! Zakładki w cudnych odcieniach jesieni, a jak mi się podoba bransoletka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna wymianka, i mnie sprawiła wiele radości. Zrobiliście sobie piękne upominki i lepiej siebie poznały: Ja tez jestem antytaleńciem w sprawie szycia wiec wiem o czym piszesz 😂. Dlatego ta poduszka jest nie tylko piękna, ale też cenna. Twoje frywolitkowe prace wzbudzają podziw bo ja w tej materii również jestem anty...😂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko, wspaniale się wzajemnie obdarowałyście.

    OdpowiedzUsuń
  4. To była wspaniała wymianka, piekna jesień jest tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko kochana, cieszę się ogromnie, że jesteś zadowolona!:)) Aż na sercu mi cieplej móc czytać to :). Pięknie się z Anią obdarowałyście!:). Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty przygotowałyście, to bardzo udana wymianka.
    Uściski Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty Marylko. Podusia świetna, a bransoletka i zakładka frywolitkowa mistrzostwo. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale się obdarowałyście.:) Musze przyznać, że zabawa była przednia. Pozdrawiam Marylko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko bardzo się cieszę, że moje jesienne prezenty przypadły Ci do gustu i radość sprawiły, ja też jestem bardzo zadowolona z cudeniek jakie mi podarowałaś🤩😊
    Dziękuję pięknie za tak miłe słowa dotyczące moich prac, fajnie było się wirtualnie poznać i wymienić paczuszkami!:)))
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę, dbaj o siebie 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne prezenty przygotowałyście dla siebie!!!
    Widzę, że wymianka udana tak jak i u mnie. Pozdrowienia zostawiam na ten pandemiczny czas:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty przygotowałyście:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.