piątek, 4 września 2020

Kolory lata

Witam serdecznie...
Wakacje szybko się skończyły,a ja nie potrafię się ogarnąć żeby napisać posta :) rozleniwiłam się na całego,zrobiłam sobie przerwę od blogowania,potrzebowałam trochę czasu na regenerację,bardzo mało korzystałam z komputera,czasami tylko z telefonu coś podejrzałam :)
Przez ten czas powstało parę prac,jedną z nich dziś chcę Wam pokazać
Jest to mała serweteczka frywolitkowa w całości wykonana z nici Aidy 20
serwetka nosi nazwę "Kwitnący kasztanowiec"
Autorką wzoru jest Ewa Wasyliszyn
Ewa ostatnio wydała książkę z wzorami frywolitkowymi,mam w planach zrobić całą kolekcję takich serweteczek :)
Takie maleństwa,zawsze się przydadzą,może zrobię jakieś Candy,gdzie do zgarnięcia będzie takie małe co nie co?
 byłybyście chętne ???? -:)
Serdecznie pozdrawiam i życzę pięknego i słonecznego weekendu -:)

17 komentarzy:

  1. Oj tak, ja na pewno :) śliczne frywolitkujesz Marylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam frywolitke, cudowna serwetka.Candy zawsze sprawia radość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłabym chętna, hihi Cudowna serweta i pięknie nazwana, świetne są jej barwy. Ta dziedzina sztuki, co to sztuka, mnie zachwyca, jest dla mnie tajemnicza i tak magiczna. :) Pozdrawiam cieplutko. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Frywolitki są przepiękne, a i owszem jakby szczęście się uśmiechnęło ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo chętna, Marylko. Ta serwetka jest przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, na Twoją frywolitkę zawsze jestem chętna! Cudna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna jest ta serwetka, śliczna! Myślę, ze na takie cudeńka chętnych nie zabraknie:)
    Uściski Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Frywolitka górą (nad szydełkiem) ... piękna serwetka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna serwetka! Na candy to zawsze znajdą się chętni :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie, że będziemy chętne, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka! Na frywolitkowe prace zawsze jestem chętna;)
    Miłego dnia Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Marylko na Twoje frywolitkowe cuda zawsze będą chętni :)). Piękny maluch!!!!! Ja nawet nie wiem kiedy wakacje przeleciały... Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że jesteś Marylko i bardzo dobrze że odpoczęłaś. Frywolne maleństwo cudowne, ale to nie dziwi bo frywolitka piękna jest :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna Twoja praca!!! Zawsze podziwiam frywolitkę i zawsze jestem chętna na takie dzieło.
    Serdeczności zostawiam Marylko:))

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.