poniedziałek, 9 grudnia 2019

Sypnęło śniegiem

Witam serdecznie...
Prawdziwego śniegu brak i nie zapowiada się że sypnie,już przyzwyczaiłam się do tego że święta nie są białe :) jeszcze trochę i dzieci nie będą wiedziały co to śnieg !!!
Za to u mnie zrobiło się troszkę śnieżnie -:) a to za sprawą tych oto śnieżynek
każda inna i każda ma swój urok- prawda ?
wzory to Renulek,frywolitki Agi,z bloga Milczenie nitek,reszty nie pamiętam :) jak znajdę to uzupełnię -:)
 Trochę się tego nazbierało -:) bardzo lubię robić takie maleństwa,ale potem pranie i usztywnianie,to  już niezła jazda,każdy pikotek trzeba ładnie uformować,kiedyś muszę policzyć ile już tych pikotek wyprofilowałam -:))))
Śnieżnie się zrobiło dlatego zgłaszam moje śnieżynki na wyzwania w
śnieżynki również pasują do zabawy u
 
Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze,życzę dobrego wieczoru :)
Pozdrawiam serdecznie:)

33 komentarze:

  1. Rzeczywiście każda ma swój urok a co jedna to ładniejsza :) Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko, jakby z nieba leciały takie śnieżynki jak Twoje, to jak dla mnie śnieg mógłby być cały rok :))). Piękne są!!! Każda inna, delikatna, no cudeńka!:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa jak z bajki :) mam takie od Ciebie- na żywo są jeszcze ładniejsze :)zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowe! Frywolitka, w odróżnieniu od szydełka, nadaje wyrobom niesamowitej delikatności.Przepiękne śnieżynki!
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko przepiekne śnieżynki. Takie delikatne. Żałuje że nie potrafie supłać bo dla mnie choinka mogłaby mieć na sobie tylko takie śnieżynki. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło matko! Ilość robi wrażenie! Przepiękne są, takie delikatne, lekkie, bielusieńkie ... frywolitka górą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko cudzożywny ten frywolitkowy śnieżek, podziwiam ilość i wykonanie:) ja naciągania i krochmalenia nie lubię najbardziej i jak tylko mogę to pikotki omijam:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. coś pięknego Marylko :)
    mam kilka od ciebie nie śmiem nigdzie używać czasem wyjmę i podotykam ,,,,,podziwiam podziwiam talent i pracowitość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauroczyly mnie te śniezynki są cudowne. Bardzo delikatne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne śnieżynki. Ogrom pracy, ale będą długo służyły, zawsze można je uprać i wykrochmalić. Podziwiam Twoją cierpliwość oraz umiejętność i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki śnieg to ja lubię, Marylko. Bo ten prawdziwy jak dla mnie mógłby nie istnieć:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, cudne płatki! takie delikatne i misternie utkane wow😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne Twoje śnieżynki!!! Są takie subtelne i perfekcyjnie wykonane! Podziwiam frywolitkowe prace:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny śnieg stworzyłaś, przepiękny. Na ten naturalny jest jeszcze czas, wystarczy jak spadnie dzień przed Wigilią. Ja na razie za nim nie tęsknię :-) Piękne koronki wysupłałaś :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Cie pięknie zasypało, ale niech sypie, taki śnieg to ja uwielbiam:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie te śnieżynki są niezwykłe i niesamowite, drobinki detale, subtelność w każdym calu i do tego w różnych konfiguracjach, no cudo po prostu!!! podziwiam i wzroku oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marylko ale u Ciebie śniegiem sypnęło - coś wspaniałego potworzyłaś - śnieżynki przeurocze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej, jakie one cudowne! zakochałam się normalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne śnieżynki. Trzymamy mocno kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne, delikatne frywolitki :) Co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. CUDOWNE!!! Pięknie będą się prezentowały na choince!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite, misternie i lekkie. Piękne.
    Witam w wyzwaniu ❄️

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam frywolitkowe prace a Twoje śnieżynki są wyjątkowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne wszystkie. Frywolitkowe śnieżynki mają niezaprzeczalny urok.
    Życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne śnieżynki, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne śnieżynki:) Zapraszam na wyzwanie frywolitkowe na moim blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ tu sypnęło "śniegiem"!
    Wszystkie piękne.
    Ileż to pracy w to włożone... szacun!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.