piątek, 11 października 2019

Październik z paletą kolorów

Witam serdecznie...
Czas umyka,bezpowrotnie,kolejny dzień bliżej do weekendu,a ja cały czas nie umiem zabrać się za napisanie posta :)
Kartki już dawno zrobione,czekały na zdjęcia,ale albo pogoda nie za bardzo,albo czasu nie było :)))
mogę tak narzekać bez końca......
w końcu są i mogę je zaprezentować :)
Październik to kolejny miesiąc w którym u Ani robimy kartki w/g wytycznych 

Moja pierwsza kartka dla pana w kolorach brązu,troszkę bieli,zieleni,
plus złoto/żółte środki kwiatków
i oczywiście liście są :)
Kolejna kartka to kartka na ślub
kartka w kolorach,bieli/zielony/czerwony plus listki :)
Następna kartka, również ślubna 
kolory to tekturka w lekkim brązie, biel,no i oczywiście troszkę zieleni w listkach :)
Wszystkie razem tak się prezentują :)
Dziękuję Ani za kolejny miesiąc zabawy :)
Wszystkich bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę dobrego weekendu :)))
podobno ma być pogoda :)
Kto miałby jeszcze ochotę na zabawę to zapraszam

22 komentarze:

  1. Marylko, piękne kartki! Bardzo podoba mi się ta para młoda na drugiej karteczce.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko super kartki z listkami, podobają mi się wszystkie , każda ma to coś w sobie co przyciąga wzrok.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te karteczki. Nie wiem która bardziej mi się podoba. Tobie też życzę słonecznego i udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki zrobiłaś i przyznam, że miałabym problem, gdybym musiała wybrać jedną.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe! Chociaż po cichu napiszę, że to druga kartka jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I mnie najbardziej zachwyciła druga karteczka ale pozostałe również są śliczne. Dużo słoneczka na weekend Marylko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygotowałaś piękne karteczki Marylko. Mam taką samą formę ze ślubną parą, ale mam z nią problem, za każdym razem nie mogę wyjąć w całości różyczek przy Pani Młodej:( Nie wiem czy forma kiepska czy ze mnie niezdara;)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko świetne kartki. Podziwiam wszystkie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. super kartki Marylko :)
    świetna męska i ślubna naj naj:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne liściaste kartki Marylko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki. Męska mi się podoba, zawsze mam
    z nimi problem.Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznotki te Twoje karteczki :) najbardziej podoba mi się ta środkowa z Parą Młodą z masy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko, prześliczne karteczki zrobiłaś.
    Jest pogoda.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marylko mi również tak czas ucieka. Ledwo wyrabiam się ze wszystkim :(. Możemy ponarzekać obie :))). Kochana karteczki są piękne, bardzo lubię Twój elegancji styl :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kartki fantastycznie Ci wyszły, ale najpiękniejsza jest ta męska, którą wraz z adresatem możemy codziennie podziwiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ten czas, nie dogonisz😉Śliczne karteczki Marylko i ta w męskiej i te w romantycznej odsłonie. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycające są kartki ślubne, ale ta na 50 urodziny dla mężczyzny też fantastycznie wyszła! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki wykonałaś :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe kartki, podobają mi się wszystkie! Świetna ta młoda para na drugiej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne parce, ślicznie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.