wtorek, 29 października 2019

Jesienny antydepresant

Witam serdecznie :))
Dziś mam przyjemność zaprezentować serwetkę frywolitkową,którą zrobiłam w trakcie wydarzenia jakie zorganizowała Laura Bziukiewicz na swojej stronie na FB 
Laura jest również autorką wzoru,jestem jej bardzo wdzięczna że czasami udostępnia je za darmo :)
Wydarzenie odbywało się pod tytułem '"Jesienny antydepresant "
Mój jesienny antydepresant w kolorze trochę wrzosowym,troszkę pięknego nieba :)
Wzór ma jedenaście rzędów,ja zakończyłam na dziewiątym,bo po pierwsze miałam resztę nici,a po drugie czas mnie gonił,ponieważ jedna z naszych blogowych koleżanek niedawno  obchodziła urodziny,a ta serwetka idealnie wpasowała mi się w kolorystykę,bo takie właśnie kolorki lubi nasza koleżanka -:) 
Powiem nieskromnie że to maleństwo bardzo mi się podoba i kiedyś wrócę jeszcze do tego wzoru :)
Żeby dopełnić do całości prezentu zrobiłam również kartkę,kwiatki z papieru czerpanego :)
Jubilatka zadowolona,więc bardzo się raduje moje serce że mogłam sprawić komuś taką radość :)
a Wam podoba się mój jesienny antydepresant ?
Serdeczności zostawiam dla Was i życzę pięknego dnia :)

23 komentarze:

  1. oj każda jubilatka by się cieszyła :)
    ten kolor sama słodycz i pięknie karteczkę dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kolorki, w sam raz na rozjaśnienie jesiennych dni. Obie prace cudne Marylko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka i kartka po prostu rewelacja. Bardzo mi się podobają obie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody serwetka i śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samych takich radosnych chwil Ci życze :) Serwetka sliczna, przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wzór serwetki i piękna karteczka z delikatnymi kwiatami :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka śliczna i w pięknych kolorach. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe kolorki dziś u Ciebie Marylko. Jestem zachwycona zarówno serwetką jak i kartką.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo, Marylko. Taki antydepresant na pewno przepędzi wszelkie jesienne smuteczki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za śliczności! I piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała serwetka :) Bardzo podoba mi się jej kolorystka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj bardzo mi się podoba, tym bardziej że sama nie potrafię frywolitkować.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko kochana, jeszcze raz bardzo Tobie dziękuję za to cudo!!! Wszyscy się nią zachwycają, ale jest moja :)))). Zdecydowanie nazwa do niej pasuje :))). Buziaki kochana i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marylko cudna jest te serwetka. Podziwiam te frywolne cudeńka od dawna a jak jeszcze są zrobione z cieniowanego kordonka to już oczu nie mogę oderwać. Piękny zrobiłaś prezent swojej koleżance
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna serwetka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna serwetka! Dla mnie wielkie CUDO!!!
    Nawet sobie doczytałam komentarze i wiem kto miał urodziny:))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Marylko, jak już pisałam, serwetka jest cudna i pięknie usupłana:) Kartka rewelacyjna :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne połaczenia i te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się wzór serwetki, piękna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetka cudo!!! Piękny wzór i wykonanie. Przy takich
    kolorach jubilatka na pewno nie będzie miała depresji.
    Karteczka też śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna serwetka, a karteczka pięknie dopełniła prezent!!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.