niedziela, 2 czerwca 2019

Czapeczka dla Pigmeja

Witam serdecznie :)
Zapewne niektórzy z Was wiedzą o akcji jaką u siebie na blogu ogłosiła Justynka 

Ja zawsze w miarę możliwości staram się pomagać,tak było i tym razem,zwłaszcza że chodziło o tak szczytny cel :)
Zrobiłam czapeczki 
dwie są na drutach,dwie na szydełku,robiłam je wieczorami,bo niestety w dzień czasu za mało,a i zdjęcia też wieczorową porą,także proszę o wyrozumiałość :-)
O akcji wspomniałam, tak przez przypadek paniom w mojej ulubionej pasmanterii,panie były zachwycone
 i zrobiły trzy kocyki, obiecały że jeszcze coś powstanie:)
Bardzo im za to dziękuję :)
Wszystko już zostało wysłane do Justynki 
Mam nadzieję że Justynka jakoś je dowiezie na miejsce docelowe :-)
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę pięknego dnia :))))

17 komentarzy:

  1. Świetna akcja, śliczne czapusie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The hats are so beautiful!! I love the colors!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko piękne te czapeczki no i kocyki. Fajnie że i inne osob włączyły się w akcje. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne czapusie na szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko, piękne cuda wyczarowałaś na ten szczytny cel.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne czapeczki i kocyki na szlachetny cel.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dziergadełka i cel wspaniały. Też coś tam udziergałam;-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko piękne rzeczy powstały:) a Justynka na pewno sobie poradzi:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko angażujesz się bo masz wielkie i piękne serce!!! I ja się o tym przekonałam (zakładka spisuje się wspaniale :)) ). Czapeczki piękne, a dla Pań z pasmanterii wielkie brawa i uściski :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. To wspaniała akcja, zrobiłaś Marylko śliczne czapeczki.
    Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna jest ta akcja, a co do samych czapeczek, to są one prześliczne! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.