czwartek, 31 stycznia 2019

Opleciony frywolitką

Witam serdecznie ...
Już myślałam że nie zdążę,ufff....
 ale rzutem ta taśmę jest,mój pierwszy w życiu opleciony kamień :)
na zabawę z cyklu " Kocham frywolitkę "którą prowadzą Justynka i Renia 
szkoda mi było odpuścić zabawę,bo czasu jakoś nie umiałam wygospodarować,ale się zawzięłam i jest taki ,a nie inny efekt :)
Nie wiem czy organizatorki zaliczą :)))
ale ja mam satysfakcję że spróbowałam czegoś nowego :)
Bardzo dziękuję za waszą obecność i komentarze
życzę miłego dnia i pozdrawiam serdecznie :))))

19 komentarzy:

  1. Śliczny, wyglada jak rubin w koronkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, wymaga precyzji i zdolności pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko jesteś niesamowita!!! Jest cudowny!! Piękne, ciepłe kolory!! Brawo!! Jestem zachwycona :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie opleciony kamień. Kolorystyka taka jesienna, co bardzo mi się podoba. Wspaniały naszyjnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wykonanie, fajnie uczyć się czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko próbuj bo wychodzi rewelka:)ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszło, Marylko!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło i czekam na kolejny kamień w koronce. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko, piękna i bardzo kobieca ozdoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny,ja też sie bedę uczyła na fb

    OdpowiedzUsuń
  11. "Nie wiem, czy organizatorki zaliczą?" oczywiście, że zaliczą i jeszcze pochwalą. Cudnie opleciony kamień i bardzo, ale to bardzo mi się podoba :-) Marylko bardzo się cieszę, że znalazłaś czas i spróbowałaś, jest super. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie bajka! Bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorki ma ten kordonek, a kamień w takim mundurku zdecydowanie poweselał. Piękna robota Marylko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny naszyjnik!! Frywolitka + kamień = wspaniała biżuteria!
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poradziłaś sobie fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko dałaś sobie świetnie radę:)
    mnie sie praca bardzo podoba:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały wisior Marylko - podziwiam za ogrom pracy i bardzo staranne wykonanie :-)
    Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.