poniedziałek, 21 stycznia 2019

Szydełkowa biżuteria

Witam serdecznie....
Jakiś czas temu moja koleżanka poprosiła mnie o zrobienie szydełkowego kompleciku biżuterii dla swojej córki na studniówkę,nigdy nie robiłam biżutek na szydełku,więc była okazja żeby spróbować :)
Najpierw powstały kolczyki 
Następnie zawieszka na szyję z różyczkami
Półperełki  robią za środki różyczek :)
Razem w komplecie z kolczykami.
Studniówka odbyła się dwa tygodnie temu i z tego co mi wiadomo do czarnej długiej sukni komplecik bardzo pasował i się podobał,a to mnie najbardziej cieszy :)
Komplet zrobiłam z kordonka dekoracyjnego Yabali,on ma taki fajne włoski i się skrzy,myślę że to widać na zdjęciach,które nie są najlepszej jakości :-),cóż innych nie mam,były robione na szybko,bo koleżanka już u drzwi stała :))))
Mój komplecik  zgłaszam do zabawy w
oraz na wyzwanie na blogu 
Myślę również że mój mroźny komplecik będzie pasowała do zabawy u 

Kochani pięknie Wam dziękuję za tyle wspaniałych i budujących komentarzy,przy ich czytaniu,aż serce się raduje i chce się tworzyć dalej,dziękuję wszystkim i każdemu z osobna :))))
Pozdrawiam i życzę pięknego dnia...

37 komentarzy:

  1. Marylko cudna ta szydełkowa biżuteria i do małej czarnej musiała pięknie wyglądać . Powodzenia w zabawach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplecik <3 dziewczyna musiała być zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty.
    Jak to cudownie, że młoda kobieta uważa taki komplet za elegancki. Niektórym kojarzy się tylko z babciami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no ...szykowna ta szydełkowa biżuteria ! Na pewno się wyróżniała :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda! Musiała dziewczyna prześlicznie wyglądać.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny komplet, bardzo kobiecy i pełen delikatności. Na pewno dziewczyna czuła się wyjątkowo. :))) Pozdrawiam, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny śnieżynkowy komplecik Marylko złote rączki choć nie nosze biżu bardzo chwalę twoje raczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna szydełkowa biżuteria. Życzę powodzenia w zabawach wyzwaniowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, szydełkowe biżutki, Marylko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko, przepiękny, zjawiskowy komplet. Podziwiam!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplet piękny i taki zimowy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności :) wspaniałe bizuty :) od razu pomyślałam, ze mogłaby to być Komunijna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna biżuteria! Super, że młoda dziewczyna postanowiła w takim pięknym komplecie wystąpić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiaty wyglądają przecudownie! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You did an amazing job!! They're so gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały komplecik! Mądra młoda dziewczyna, wybrała coś czego nikt nie miał.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marylko super komplecik, też ostatnio oglądałam takie szydełkowe kolczyki i bardzo to mi sie podobało:)
    Bardzo sie cieszę, że dołączyłaś do zabawy, dziękuje i pozdrawiam serdecznie:)

    Ps. coś z linkiem jest nie tak, mogłabyś poprawić, bo trudno do Ciebie trafić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko odezwij się proszę do mnie na @ nie wiem czy ja mam coś z lapkiem czy mam złego, za diabła nie mogę się do Ciebie dobić;(

      Usuń
  18. Piękny ,efektowny i bardzo oryginalny komplecik.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny komplecik i pięknie się prezentuje.
    Na szydełku jeszcze takich cudeniek nie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Elegancka i niepowtarzalna biżuteria Marylko, cieszy mnie, że i wśród młodych ludzi są tacy, którzy tą niepowtarzalność i oryginalność ręcznej pracy doceniają. Powodzenia w wyzwaniach:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marylko wyszło szykownie i elegancko! Piękny komplet :)) Zapewne wspaniale się prezentuje na swojej właścicielce :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny komplecik Marylko, przy czarnej sukni musiał wyglądać zjawiskowo! Ściskam Cię bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Komplecik przecudny i elegancki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo oryginalny komplecik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Marylko piękny komplet, kolczyki są wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Martlko, chylę czoła! Cudny komplecik😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Z czarną sukienką musiało wyglądać pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny komplecik :)Serdecznie dziękuje za udział w #39 - WYZWANIU sponsorowanym: "SYMFONIA BIELI - BIŻUTERIA" członek DT DIY Teresa

    OdpowiedzUsuń
  29. SUPER, Bardzo oryginalna biżuteria. Z pewnością bardzo się podoba obdarowanej maturzystce ;) Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Życze powodzenia i pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny komplecik Marylko :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna biżuteria dla młodej dziewczyny, musiała wyglądać w niej przepięknie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu "DIY - zrób to sam".

    pozdrawiam serdecznie
    Inka - DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art z DT :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny i delikatny komplecik :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.