wtorek, 6 marca 2018

Metryczka

Witam bardzo serdecznie...
W końcu dojrzałam do tego żeby napisać parę słów o sobie



1.Nick/imię
Maryla

2. Co najchętniej przygarnęłabyś ? Jakie techniki podziwiasz ?
Zawsze podobał mi się sutasz i biżuteria robiona z koralików,a przygarnę wszystko,bo wiem ile to wymaga pracy,cierpliwości i jest robione z sercem

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach ? W czym jesteś najlepsza ?
Trochę się tego nazbierało,najpierw były druty,szydełko,potem haft krzyżykowy,haft matematyczny,obecnie to frywolitka i scrapbooking
A czy jestem najlepsza??? nie wiem,nie mnie to oceniać

4. Trzy ulubione kolory
Wszystkie pastelowe

5. Kolory których nie noszę/nie lubię
Seledyn,pomarańcz

6. Czy lubisz dostawać przydasie ?
Myślę że każdy lubi,ale ja ostatnio mam bzika na punkcie papierków do scrapbookingu i nici do frywolitki

7. Czy nosisz biżuterię ?
Noszę kolczyki i czasami jakiś wisiorek

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw,który przewija się np.w Twoim mieszkaniu,ubiorach ?
Nie mam ulubionego motywu,ale uwielbiam lawendę, kwiaty,zawsze staram się aby w wazonie stał bukiecik

9. Kawa czy herbata ?
Kawa pod każdą postacią,herbatki też pijam

10. Ze słodyczy to najbardziej
Wszystko co czekoladowe,uwielbiam galaretkę w czekoladzie

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej ? Jeśli tak,jaki gatunek ?
Książek nie czytam,po prostu nie mam na nie czasu,ale jakaś książeczka lub gazetka z wzorkami frywolitkowymi to, bardzo chętnie

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk ? Jeśli tak to jaki ?
Kosmetyki kupuję sobie sama,bo moja skóra różnie reaguje,ale pomadka wazelinowa i jakieś fajne mydełko może być

13. Chciałabym jeszcze dodać
Wiem że metryczka jest orientacyjna,chciałam tylko dodać że wszystko co dostaję sprawia mi ogromną radość,bo wiem że w każdej pracy jest zawarta cząstka osoby która to wykonała

14. Urodziny obchodzę 2 sierpnia a imienin nie obchodzę

15.Mam rękodzielnicze marzenie
Nie mam specjalnego marzenia,może tylko kiedyś spróbuję decu i pokocham maszynę do szycia,tylko żeby doba trwała 48 godzin :)

To by było na tyle...
Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę miłego dnia :)))

14 komentarzy:

  1. Marylko fajnie że dołączyłaś do metryczki. Miło było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko bardzo fajnie było poczytać małe co nieco o Tobie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie czyta sie te metryczki:)
    Marylko miło było poczytać coś o Tobie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko, miło poznać Cię nieco bliżej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie coś dowiedzieć się o Tobie! No i Urodzinki wiem kiedy masz.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, bardzo fajnie że zdecydowałaś się na wypełnienie metryczki. Super, że mogłam dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabrzmiało jak spowiedź ha ha, ale świetny sposób na dowiedzenie się tego i owego pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło Cię bliżej poznać Marylko :)
    Trzymaj się kochana dzielnie, jestem pewna że wszystko będzie dobrze. Ściskam Cię bardzo mocno i czekam na dobre wieści.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie metryczki to świetna sprawa i cieszę się że stworzyłaś również swoją. Papiery do scrapbookingu to i mój wielki konik, uwielbiam je kupować, przeglądać, segregować itp.;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło się dowiedzieć coś więcej o Tobie Marylko. serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło poczytać o Tobie, Marylko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tę akcję :-) Dzięki temu można się lepiej poznać :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. No to już nie jesteś anonimowa😁
    A tak na poważnie, to jest dobry sposób na częściowe poznanie osoby,dobrze służy przy różnych wymiankach.
    Buziaki zostawiam i zdrówka życzę 😚

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.