piątek, 24 lutego 2017

Luty u Ani

O mały włos a zapomniałabym o zabawie u Ani, tyle się u mnie ostatnio działo :))ale już się poprawiam  i pokazuję moje kartki które przygotowałam na luty.
W tym miesiącu naszą projektantką jest Małgosia bardzo zdolna dziewczyna,kto jeszcze jej nie zna to zajrzyjcie na jej bloga,naprawdę warto :)
Małgosia przygotowała dla nas takie wytyczne :)


Boże Narodzenie-biała śnieżynka


Okolicznościowa - serduszka


Wielkanoc - zając z kurczakiem


Druga wielkanocna ( zamienna z Bożym Narodzeniem) -zając z jajem


I obowiązkowy banerek


Moje pudełko powoli zapełnia się karteczkami,bardzo mi się to podoba,że mam już zapasik :))

Pragnę w tym miejscu podziękować za wszystkie komentarze i życzenia,oby się spełniły,buziaki dla wszystkich przesyłam :))))
Teraz lecę do żabki,może mi przyjmie  moje kartki.
Pozdrawiam i życzę dobrego weekendu :))

20 komentarzy:

  1. Marylko, piękne karteczki, delikatne i bardzo gustowne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylciu wszystkie karteczki są piękne.U mnie też ciągle ich kupka rośnie ,a jak fajnie będzie w grudniu sięgać po gotowce.
    POzdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo że w nawale prac i obowiązków przypomniałaś sobie o zabawie:-)
    Kartki super, wszystkie mi się podobają, fajne te kwiatuszki z gałązkami , ja mam nadal z tym problem.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki, ale bożonarodzeniowa ze śnieżynką najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wybieram- fajowe wszystkie.
    Największy plus to jest zapasik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, Marylko!
    Piękne kwiatuszkowe kompozycje stworzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak by mogła nie przyjąć! Wszystkie karteczki prześliczne!
    Buziazki Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko same cudności zrobiłaś,podziwiam nieustannie 😁
    Buziaki zostawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki, piękne. Każda inna i bardzo oryginalna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki robisz.Podobają mi się wszystkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki, delikatne i bardzo ładnie skomponowane. A ja z kartkami w lesie, a właściwie to w łóżku:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki ,rozbawiły mnie te małe zajączki w jaju :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam wydrukowaną tą wielkanocną grafikę :)
    wykorzystam ja przy innych karteczkach,a teraz podziwiam Twoje:)
    śliczne wszystkie, bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sympatyczne karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne karteczki :) Grafika z zającem i taczką pojawia się u wielu dziewczyn, za każdym razem jednak karteczki są inne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są śliczne Marylko, wspaniale sobie poradziłaś z tematami. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki, najbardziej przypadła mi do gustu ta wielkanocna zająć Z kurczakiem I ten piękny kwiatuszek na niej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne! Ze sw. Rodzina najpiękniejsza;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.