środa, 18 stycznia 2017

Kartkowy styczeń u Ani

Witam bardzo serdecznie :)

Ten post powinien był być napisany wcześniej,ale niestety, rok skończył się i zaczął dla mnie nie tak jak powinien,za dużo problemów,chorób,szpitali itd...myślę że co złe to już za mną i moją rodziną,zobaczymy co życie przyniesie,nigdy nie jest tak jak byśmy chcieli......ale dość użalania się nad sobą.

Zaczynam następny rok zabawy w kartkowanie u Ani,bardzo mnie to mobilizuje do robienia kartek,nie wiem czy wytrwam do końca,ale styczniowe kartki zrobiłam :)
W tym miesiącu projektantką jest Ania która wymyśliła zabawę w BINGO !!!


 Banerek od Ani



1.Kartka wielkanocna : zielony,koło-owal,ramka


2.Kartka okolicznościowa : kwiat-roślina,grafika,zielony


3b.Druga wielkanocna : czerwony,napis,zielony


Tutaj mój banerek :)


Myślę że nic nie pomieszałam i Ania mi zaliczy,a żabol da się nakarmić :)))

W tym miejscu bardzo serdecznie pragnę podziękować za wszystkie życzenia świąteczne,karteczki i upominki,bardzo,bardzo dziękuję :)))))

28 komentarzy:

  1. Zdrówka kochana życzę dla Ciebie i Twojej rodziny.
    Kartki cuuudne szczególnie druga wpadł mi w oko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i pomysłowe kartki Marylko. Mnie też urzekła ta różowa ze stempelkiem!
    Życzę Wam dużo zdrówka i spokoju. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko jak zawsze kartki prześliczne:)
    dużo zdrówka życzę Tobie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne:) najbardziej mi sie podoba ta z dziewczynką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko przed wszystkim , życze zdrowia dla Ciebie i Twojej rodzinki. Cieszę się , że jesteś w II edycji zabawy i mam nadzieje , że będziesz do końca.
    Styczniowe kartki bardzo mi się podobają. Podziwiam Twoje kwiatuszki , piekna frafiką. A ta druga wielkanocna kartka jest taka fajna radosna i wiosenna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tez jakies fatum krąży.
    Dużo zdrówka i wszystkiego dobrego.
    Karteczki urocze 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki, Marylko! Stempelkowa jest "the best" :-)
    Dużo zdrówka, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia życzę kochana. Kartki fantastyczne przygotowałaś.Okolicznościowa najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko, kartki są zachwycające!!!Przepiękna ta z Jezusem,ale lubię też Twoje kartki w różu dla dziewczynek.Zdrówka, zdrówka, zdrówka! Pozdrawiam cieplutko Ps. Chętnie wzięłabym udział w zabawie, ale szydełkowo- serwetkowej. Kartki to dla mnie małe arcydzieła, które lubię podziwiać, ale nie robić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki :-))) Zachwyciło mnie wiosenne przybranie religijnego obrazka ,okolicznościowa ma piękne różowości i stempel a ostatnia świetną ,dynamiczną kompozycję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki. Ostatnia z zajączkami taka, że można poczuć wiosnę. Dużo zdrówka życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki,wielkanocna mnie rozczuliła.Och już wiosny chcę ,mam dość zimna i tego mrozu .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kartki, bardzo mi się podobają, wszystko w nich takie wyważone, piękne są. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim zdrowia życzę i żeby wszystko co złe już Cię omijało.
    A wracając do pięknych kartek najbardziej zachwyciła mnie druga w różowym. Śliczna grafika i taka jest delikatna. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Marylo, kartki są piękne, a wielkanocne cudowne! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne prace :) Urzekł mnie Twój blog, na pewno będę odwiedzać go częściej :) Zapraszam też do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki kolorowe,plastyczne i urocze.Ja zauważyłam,że choroby,problemy,jak i chwile radości i szczęścia kierują się prawem serii.Przykro zaczął Ci się rok, ale może być tylko lepiej,czego Ci życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Marylko, piękne kartki.
    Życzę zdrowia i wszystkiego, co najlepsze Tobie i Twojej rodzinie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie skomponowane karteczki, szczególnie mi się podoba ta ostatnia, jest tak bardzo wiosenna:-) Pozdrawiam i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marylko przede wszystkim zdrówka życzę Tobie i bliskim:)
    Karteczki w Twoim wykonaniu zawsze są piękne,wszystkie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko, życzę zdrówka i spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Brawo Marylko!!! Piękne karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne karteczki! Każda ma w sobie to coś, a wiosenne drzewko po prostu rewelacja!!!
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kartki ta z zającami jest prześliczna , pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne karteczki! Chociaż zajączki najbardziej wpadły mi w oko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.