sobota, 30 kwietnia 2016

Renulkowa serwetka

Witam bardzo serdecznie....

Serwetka frywolitkowa robiona z Renulkiem,bardzo mi się spodobała,postanowiłam i ja spróbować,do tej pory robiłam małe frywolitki,typu śnieżynki ,kolczyki,bransoletki itd....
Zrobiłam już pięć rzędów i powiem że jestem zadowolona,jak na razie supła się fantastycznie,zobaczymy jak będzie dalej,na ile mi starczy cierpliwości :))





We wtorek moja starsza wnuczka obchodziła urodzinki zrobiłam dla niej taką karteczkę :)


Dziękuję Wam kochani za wszystkie komentarze które zostawiacie,bardzo mnie to cieszy że jesteście :))
Życzę wszystkim pięknego,słonecznego weekendu majowego :))))
Pozdrawiam serdecznie:)))))

13 komentarzy:

  1. Renulkowa serwetka rzeczywiście jest cudna. Ja za piaty rządek zabieram się dzisiaj. Miłego weekendu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka od Renulka jest przepiękna, cudna. Ja jak na razie się nie zdecydowłam, ale tak kusicie, że kto wie? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczką na pewno sprawiłaś ogromną radość wnuczce, a frywolitkowa serwetka już teraz pięknie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka jest prześliczna, potwierdzam nie tylko słowem, ale i czynem:) jestem dopiero przy czwartym rządku ale za chwilkę idę gonić. Karteczka bardzo delikatna i romantyczna. Pozdrawiam prawie majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka cudna- ja tego nie ogarniam :(, zazdroszczę takich zdolności, i takiej babci:))) która karteczki robi, buziaki słoneczka życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetka cudna- ja tego nie ogarniam :(, zazdroszczę takich zdolności, i takiej babci:))) która karteczki robi, buziaki słoneczka życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka zapowiada się obiecująco , życzę dalszej cierpliwości :)
    Kartka fajna i ciekawie zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka cudna!! Co okrążenie to piękniejsza! Kurczę, gdzie są takie fajne babcie? Karteczka super!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetka już wygląda prześlicznie, to będzie prawdziwe dzieło sztuki. Karteczka dla wnusi urocza, na pewno sprawiła jej mnóstwo radości. Miłego weekendu Marylko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna serwetka, nawet na tym etapie wygląda przeuroczo ( dla mnie frywolitki to czarna magia) Karteczka piękna, wnusia będzie zachwycona! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetka jest śliczna.Piękna kartkę zrobiłaś dla wnuczki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczynałaś od małych kroczków, a teraz już widzę wielki krok w doskonaleniu tej trudnej techniki. Serwetka piękna, warto się przy niej potrudzić,powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja ciągle w tyle............ślicznie ci się układa

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.