niedziela, 3 kwietnia 2016

Kwietniowe kartki

Zawsze z niecierpliwością czekam  co wymyśli Ania w temacie karteczkowym,tym razem Ania zaskoczyła chyba wszystkich :))
Na kartce bożonarodzeniowej miała być zima,tak ogólnie,bez żadnych wytycznych :)

 Jak zima to śnieg,mikołaj,prezenty,moja kartka tak wygląda... myślę że spełnia te warunki:))


Jako następna kartka okolicznościowa z przewagą koloru żółtego i zielonego.


Ostatnia z kartek miała być  na Wielkanoc lub na I Komunię Świętą,ale musiała zawierać hostię i kielich,taką właśnie zrobiłam.


  Tutaj wszystkie razem.


Banerek na wyzwanie.


A teraz idę nakarmić żabkę,myślę że będzie zadowolona :))

Jednocześnie bardzo pragnę podziękować za wszystkie życzenia świąteczne,które zostawiliście pod poprzednim postem,jak i te które nadeszły pocztą,bardzo,bardzo dziękuję :))
Życzę wspaniałej słonecznej niedzieli i dobrego tygodnia.
Pa,pa :))




28 komentarzy:

  1. ale jesteś szybka :D
    piękne karteczki
    pozdrawiam cieplutko i miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tempo:-) Karteczki śliczne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tempo błyskawiczne, a kartki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie, tempo masz imponujące, a karteczki zrobiłaś przecudne, zwłaszcza Komunijna mnie zachwyciła :-) Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki :) Również życzę milej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę da sie??!!! Nie dość , że pierwsza to jest pięknie sobie poradziłaś z wytycznymi od mnie wielka szóstka z jeszcze większym plusem.
    Bardzo się ciesze , że nie spasowałaś i znowu mogę Ci gościć u siebie. Podobają mi się wszystkie ale chyba ta komunijna dziś staje na najwyższym podium.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki. Szybka jesteś.
    Pozdrawiam i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mi się bardzo podobają. Robisz postępy w karteczkowaniu - brawo

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki sa urocze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nawet nie zdążyłam pomyśleć;-) a u Ciebie już kartki gotowe i do tego jakie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy żabka będzie zadowolona? Nie może być inaczej, karteczki śliczne jak szybciutko zrobione :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale szybkosc. Sliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale szybkosc. Sliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale szybkosc. Sliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale sobie poradziłaś z tematami jakie Ania nam zadała.Ja też mam już karteczki porobione ,tylko brak czasu na ich pokazanie.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ tempo :-) Ja tak nie potrafię :-) A karteczki piękne, bardzo piękne. Wszystkie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie sa śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki! Masz chyba jakiś motorek załączony;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne kartki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne i pomysłowe karteczki. Zachwyciła mnie ta na komunię - delikatna i subtelna.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna grafika z Mikołajem i bardzo elegancka komunijna kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kartki :) A jak szybko się z nimi uwinęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  25. szalenie wdzięczne karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.